OpenAd.net – originala platforma globala pentru cumpararea si vanzarea online de idei nebranduite si nepublicate din sfera advertising-ului, design-ului si marketingului – ofera companiilor din Romania un mijloc rapid si eficient de gasire a celor mai bune si mai diverse solutii de marketing.

Avand sediul in Elvetia, cu birouri in Londra, Mumbai si Ljubljana, si acoperind prin prezenta reprezentantilor sai zona Europei Centrale si de Est, America Latina si India, OpenAd.net ofera mii de idei de comunicare originale prin reteaua sa globala.

Companiilor li se ofera posibilitatea de a utiliza cele doua alternative oferite de OpenAd.net: deschiderea unui pitch prin OpenPitch – avand in slujba propriului brand cel mai mare departament de creatie din lume (peste 2,000 de autori - agentii, directori de creatie, freelanceri sau tineri creativi – din mai mult de 30 de tari); vizionarea ideilor prin OpenGallery – navigarea online prin cea mai mare galerie de idei din lume, idei fiind postate de miile de autori din reteaua globala de creativi. Aceasta componenta va fi disponibila incepand cu Septembrie 2005 si va cuprinde o varietate de idei materializate in diverse forme, de la print ad-uri, pana la storyboard-uri TV, materiale de corporate identity si concepte de eveniment, design pentru brosuri sau POSM-uri, precum si multe altele – in functie de nevoile companiei.

Multe branduri internationale, acum clienti fideli ai OpenAd.net, au devenit adevarati sustinatori ai sai dupa ce au experimentat si utilizat cu succes beneficiile aduse de OpenPitch. Nume precum The Financial Times – pentru campaniile de public awareness “Make Poverty History” si “Switch Banks” – acum in desfasurare, Smart ForFour – pentru campania de lansare in Slovenia, Mercedes A si E Class, editura ETAM (UK) pentru cele doua brand-uri ale sale: FHM (publicatie internationala destinata barbatilor), Bliss (revista adresata adolescentilor), lastminute.com(UK). Si acestea sunt doar cateva dintre brand-urile care utilizeaza platforma OpenAd.net.

Citeste si:

Pentru creativi, OpenAd.net este o reala oportunitate de a-si face lucrarile vizibile pe piata mondiala de advertising unui numar impresionant de advertiseri din intreaga lume, oferindu-le in acelasi timp si o platforma de vanzare online a acestor idei. Pentru creativi, citandu-l pe Michael Conrad – legenda a advertising-ului, fost Worldwide Chief Creative Officer al retelei Leo Burnett, OpenAd.net este pe punctul de a deveni “”un eBay al ideilor”. Creativii romani au experimentat deja cu succes aceasta noua oportunitate de a lucra pentru brand-uri internationale; nume precum cel al lui Adrian Rugina, a carui lucrare, “Addicted to Klasse”, a castigat pitch-ul deschis de Mercedes A Class si a fost utilizata de acest premium brand sau cel al lui Catalin Iulian David care a castigat chiar saptamana trecuta premiul de 1,500 de euro pus in joc pentru redesign-ul logoului producatorului international de cauciucuri si produse auto, Matador - vorbesc de la sine despre beneficiile aduse creativilor prin OpenAd.net.

Unul dintre ambasadorii romani cheie ai OpenAd.net este Serban Alexandrescu, director de creatie, recunoscut pentru originalitatea ideilor sale si castigator a numeroase premii din industria advertising-ului european; el este si sustinator al acestei platforme creative si al beneficiilor pe care Openad.net le poate aduce comunitatii creative de advertising din Romania.

Lansarea in Romania a OpenAd.net are ca misiune aducerea marketeri-lor romani in lumea interactiva a creativitatii globale, oferindu-le acestora o noua metoda - eficienta si personalizata, pentru obtinerea solutiilor dorite – numita OpenAd.net. Pentru comunitatea creativilor din Romania, OpenAd.net reprezinta oportunitatea de vizualizare la scara mondiala a ideilor originale ale fiecaruia.
Millenium Communications, ca si reprezentant oficial al OpenAd.net in Romania, reprezinta punctul de contact atat pentru advertiserii, cat si pentru creativii de pe piata romaneasca. Din partea OpenAd.net, Tamara Cestnik, Marketing Manager EMEA este persoana de contact pentru toate tarile Europei de Est.