In cadrul acestei sectiuni au fost inscrise 4300 campanii de print si outdoor din 62 de tari, care au fost jurizate online de 80 de directori de creatie din principalele centre de advertising din lume. Procentul de 20 % de lucrari selectate reprezinta excelenta in design-ul publicitar international.

Lucrarile Graffiti BBDO intra acum in competitie pentru medaliile de aur, argint si bronz, rezultatul final urmand sa fie anuntat in luna iunie.

Conceptul creativ al campaniei “Dosarele Istoriei” evidentiaza specificul revistei: momente esentiale ale istoriei secolului XX, cu accent pe personajele-cheie. Campania de print a inclus trei executii, cu personaje istorice celebre, stilizate – Hitler, Lenin si Mao. Acestea au facut parte dintr-o campanie mai ampla, care a inclus si un spot radio si un spot TV.

Citeste si:

Creatia agentiei Graffiti BBDO este recunoscuta in acest an pentru a patra oara la New York Festivals. In anul 2001, calendarul aniversar Graffiti BBDO a intrat pe lista scurta a festivalului, in 2002 printul “Mainile” (Dakino) a obtinut medalia de bronz, iar anul trecut, macheta “Positive” (Guinness) a castigat medalia de argint. La aceasta editie, directorul de creatie al agentiei, Adrian Preda, face parte din juriu.

La realizarea campaniei “Dosarele Istoriei” au contribuit Mircea Suciu – reprezentantul revistei “Dosarele Istoriei”, echipa Graffiti BBDO formata din Adrian Preda - Director Creatie, Mihai Gongu - Copywriter, Cristina Panaitescu – Art Director, Monica Garbur - A/V Producer si agentia Media Direction - Cristian Mucichescu, Media Manager.

New York Festivals este una din cele mai importante competitii de profil din lume, care premiaza, de aproape 50 de ani, excelenta in publicitatea internationala.