Numirea Monei Opran nu modifica pozitia de CEO Saatchi & Saatchi, detinuta in acest moment de Radu Florescu, care va fi in continuare responsabil de strategia si viziunea globala a intregului grup de companii detinute de Centrade in Romania. Obiectivele pe termen scurt ale celor doi se refera la analiza resurselor fiecarui department in parte, dar si la extinderea departamentului de strategie al companiei Saatchi&Saatchi X si infiintarea unui department de “interactive services”.

“Voi conduce agentia pe principiul care ne defineste peste tot in lume, si anume ca nimic nu e imposibil pentru o echipa unita in spatele unei idei. Pornesc, deci, de la o baza stabila si de la o echipa experimentata. Cred ca suntem intr-un moment, ca echipa, in care trebuie sa ne concentram din nou pe lucrurile care ne unesc: pasiune pentru comunicare, dorinta de a aduce rezultate clare clientilor si de a fi mereu actuali, de a aduce noi capabilitati pe piata (cum am facut de exemplu cu Saatchi X)”, declara Mona Opran.

“Sunt incantat sa anunt ca Mona Opran este noul Managing Director al Saatchi&Saatchi. O cunosc de 12 ani, de cand s-a alaturat Saatchi&Saatchi pentru prima data si nu cred ca exista cineva mai potrivit pentru aceasta pozitie”, declara Radu Florescu.

Citeste si:

Mona Opran a absolvit Business School, avand in prezent o diploma in Business Administration. A lucrat de-a lungul timpului in doua dintre cele mai importante agentii din Romania: Saatchi&Saatchi si D’Arcy, unde a fost responsabila atat de conducerea departamentului de BTL, cat si de deschiderea de birouri in Bulgaria si Macedonia. In 2005 a format Saatchi&Saatchi X, inovand piata romaneasca cu un nou concept de shopper marketing. Cei mai importanti clienti pe care Mona Opran i-a supervizat sunt: P&G, Chio, Ciuc, Danone si Raiffeisen Bank.

Implicarea Monei Opran in Saatchi&Saatxhi X nu a luat inca sfarsit. Ea va conduce pentru o perioada limitata de timp si operatiunile acestei companii, pana la numirea unui nou director.

Saatchi&Saatchi este unul dintre cele mai mari grupuri de companii din piata de publicitate din Romania, oferind servicii full service prin departamentele sau companiile componente. Dedicati aceluiasi credo ca si intreaga retea, Saatchi&Saatchi Romania isi doreste sa fie un partener de afaceri care genereaza idei pentru a schimba lumea si pentru a crea rezultate memorabile. Printre cei mai importanti clienti Saatchi&Saatchi se numara: Toyota Romania, P&G (Ariel, Blend-a-Med, Head&Shoulders, Pampers), Bunge, Raiffeisen Bank, Intersnack (ChioChips), AIG (Fond de Pensii), Heineken, Zapp, Holcim, Loteria Romana, Sabon, SPAR, Junior Achievement, United Way Romania, Special Olympics Romania.