Think Strategy este o scoala de business aflata la a treia editie, organizata de ADVICE Students in colaborare cu companii de succes din Romania. Editia de anul acesta a Think Strategy isi propune sa analizeze doua aspecte ale mediului de business: strategiile folosite in implementarea proiectelor desfasurate, precum si managementul si modul de lucru eficient in cadrul celor mai importante departamente ale unei companii.
Din acest motiv, timp de 10 zile, invitati din top managementul unora dintre cele mai mari companii din Romania printre care Coca Cola HBC, Vodafone, P&G si Nestle vor sustine o serie de workshop-uri pe teme de relatii publice, marketing, resurse umane si vanzari. Aceste aplicatii se vor adresa unui grup de 25 de studenti selectati dintre cei care vor completa formularele de inscriere si vor participa la interviurile individuale.

Scopul acestor workshop-uri este de a le oferi celor 25 de participanti o perspectiva cat mai completa asupra mediului de afaceri romanesc, astfel incat la sfarsitul scolii intensive de business sa poata decide ce departament al unei companii se muleaza cel mai bine pe personalitatea fiecaruia. Intrand in contact cu profesionisti experimentati care isi vor sustine opiniile cu exemple clare si studii de caz, studentii participanti vor avea ocazia de a-si completa notiunile teoretice acumulate in facultate si prin lecturi de specialitate, cu insight-uri valoroase.

Zilele de PR: 14 & 15 aprilie

In zilele dedicate departamentului de PR se vor aborda subiecte precum nivelul PR-ului in Romania in raport cu piata internationala, avantajele unui job in PR intr-o companie sau intr-o agentie specializata in servicii de comunicare, trenduri in PR precum si tehnici de PR online. Participantii vor avea oportunitatea de a afla cum se gestioneaza o situatie de criza, cum se poate crea imaginea unei companii si care sunt relatiile oamenilor de PR cu presa.

Zilele de Marketing: 16 & 17 aprilie

Cele doua zile care vor avea ca tema principala studiul riguros al unui departament de marketing vor dezvalui studentilor situatii reale din viata de zi cu zi a acestui departament, de la lansarea unui nou produs pe piata la consolidarea capitalului de brand. Printre subiectele de discutie se vor numara diferentele dintre marketingul la nivel local si cel la nivel international din punct de vedere strategiilor aplicate precum si cele mai noi tendinte in domeniu. Invitatii le vor impartasi studentilor ce pasi ar trebui sa urmeze pentru a excela in domeniu.

Zilele de HR: 18 & 19 aprilie

Zilele dedicate departamentului de resurse umane vor dezvalui participantilor activitatile si importanta acestui departament pentru o companie. Printre punctele care vor fi atinse se numara procesul de angajare de la formulare de aplicare pentru un job, la interviuri si teste psihologice, precum si perspectivele angajatorilor de top si ale firmelor de training. Participantii vor avea ocazia sa experimenteze atmosfera unui team building cu ajutorul diverselor exercitii de dezvoltare si cunoastere personala.

Zilele de Vanzari: 21 & 22 aprilie

Prin workshopurile dedicate vanzarilor studentii se vor putea intra in "pielea" unui om de vanzari al unei companii de succes. Ei vor afla care sunt etapele unei vanzari, cum se abordeaza un potential client, cum se negociaza si cum pot fi tratate obiectiile venite din partea clientilor. Invitatii vor arata ce inseamna sa faci vanzari in Romania si care este diferenta dintre "aici" si piata internationala. Prin diverse aplicatii, studentii vor afla daca au calitatile necesare pentru a reusi in acest domeniu dinamic.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri