Scopul acestor workshop-uri este de a le oferi celor 25 de participanti o perspectiva cat mai completa asupra mediului de afaceri romanesc, astfel incat la sfarsitul scolii intensive de business sa poata decide ce departament al unei companii se muleaza cel mai bine pe personalitatea fiecaruia. Intrand in contact cu profesionisti experimentati care isi vor sustine opiniile cu exemple clare si studii de caz, studentii participanti vor avea ocazia de a-si completa notiunile teoretice acumulate in facultate si prin lecturi de specialitate, cu insight-uri valoroase.
Zilele de PR: 14 & 15 aprilie
In zilele dedicate departamentului de PR se vor aborda subiecte precum nivelul PR-ului in Romania in raport cu piata internationala, avantajele unui job in PR intr-o companie sau intr-o agentie specializata in servicii de comunicare, trenduri in PR precum si tehnici de PR online. Participantii vor avea oportunitatea de a afla cum se gestioneaza o situatie de criza, cum se poate crea imaginea unei companii si care sunt relatiile oamenilor de PR cu presa.
Zilele de Marketing: 16 & 17 aprilie
Cele doua zile care vor avea ca tema principala studiul riguros al unui departament de marketing vor dezvalui studentilor situatii reale din viata de zi cu zi a acestui departament, de la lansarea unui nou produs pe piata la consolidarea capitalului de brand. Printre subiectele de discutie se vor numara diferentele dintre marketingul la nivel local si cel la nivel international din punct de vedere strategiilor aplicate precum si cele mai noi tendinte in domeniu. Invitatii le vor impartasi studentilor ce pasi ar trebui sa urmeze pentru a excela in domeniu.
Zilele de HR: 18 & 19 aprilie
Zilele dedicate departamentului de resurse umane vor dezvalui participantilor activitatile si importanta acestui departament pentru o companie. Printre punctele care vor fi atinse se numara procesul de angajare de la formulare de aplicare pentru un job, la interviuri si teste psihologice, precum si perspectivele angajatorilor de top si ale firmelor de training. Participantii vor avea ocazia sa experimenteze atmosfera unui team building cu ajutorul diverselor exercitii de dezvoltare si cunoastere personala.
Zilele de Vanzari: 21 & 22 aprilie
Prin workshopurile dedicate vanzarilor studentii se vor putea intra in "pielea" unui om de vanzari al unei companii de succes. Ei vor afla care sunt etapele unei vanzari, cum se abordeaza un potential client, cum se negociaza si cum pot fi tratate obiectiile venite din partea clientilor. Invitatii vor arata ce inseamna sa faci vanzari in Romania si care este diferenta dintre "aici" si piata internationala. Prin diverse aplicatii, studentii vor afla daca au calitatile necesare pentru a reusi in acest domeniu dinamic.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: