IAG este o companie care masoara, prin cercetari si studii de piata, eficienta publicitatii TV si Online, inregistrand anul trecut venituri de 35 de milioane de dolari (22 milioane euro), in timp ce gigantul Nielsen a btinut vanzari de 4,5 miliarde de dolari (2,8 miliarde euro).

IAG a fost fondata in 2000 si va opera ca parte integranta companiei Nielsen, afirma Alan Gould, director executiv IAG.

De asemenea, cei 300 de angajati ai companiei preluate, majoritatea din Los Angeles si New York, se vor alatura echipei Nielsen.

“Nu se va schimba nimic. Singura diferenta va consta in faptul ca, acum, vom avea acces la mult mai multe informatii, ceea ce pentru noi reprezinta un punct in plus”, a declarat Gould.

Citeste si:

Printre achizitiile recente facute de Nielsen se numara si Telephia, companie specializata pe marketing mobil, dar si NeuroFocus, care se ocupa cu cercetarea consumatorilor cu ajutorul aparatelor care scaneaza undele craniene, editeaza New York Times.

“IAG va fi ca o baza fundamentala pentru realizarea unor noi practici analitice” la Nielsen, a enuntat David L. Calhoun, director executiv al Nielsen.

Printre clientii companiei IAG se numara Chrysler, Ford Motor, General Motors, Procter & Gamble, Verizon si Visa. Compania de cercetari de piata mai lucreaza si cu retele de televiziune prin cablu (NBC, CBS si ESPN) si va ajuta compania mama sa fie competitiva in mediul online.