Compania de cercetare Nielsen a achizitionat IAG Research, pentru 225 de milioane de dolari (143 milioane euro), potrivit New York Times.
IAG este o companie care masoara, prin cercetari si studii de piata, eficienta publicitatii TV si Online, inregistrand anul trecut venituri de 35 de milioane de dolari (22 milioane euro), in timp ce gigantul Nielsen a btinut vanzari de 4,5 miliarde de dolari (2,8 miliarde euro).

IAG a fost fondata in 2000 si va opera ca parte integranta companiei Nielsen, afirma Alan Gould, director executiv IAG.

De asemenea, cei 300 de angajati ai companiei preluate, majoritatea din Los Angeles si New York, se vor alatura echipei Nielsen.

“Nu se va schimba nimic. Singura diferenta va consta in faptul ca, acum, vom avea acces la mult mai multe informatii, ceea ce pentru noi reprezinta un punct in plus”, a declarat Gould.

Printre achizitiile recente facute de Nielsen se numara si Telephia, companie specializata pe marketing mobil, dar si NeuroFocus, care se ocupa cu cercetarea consumatorilor cu ajutorul aparatelor care scaneaza undele craniene, editeaza New York Times.

“IAG va fi ca o baza fundamentala pentru realizarea unor noi practici analitice” la Nielsen, a enuntat David L. Calhoun, director executiv al Nielsen.

Printre clientii companiei IAG se numara Chrysler, Ford Motor, General Motors, Procter & Gamble, Verizon si Visa. Compania de cercetari de piata mai lucreaza si cu retele de televiziune prin cablu (NBC, CBS si ESPN) si va ajuta compania mama sa fie competitiva in mediul online.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri