Campania va utiliza mediile TV, radio, presa scrisa, cinematografe si spatiile indoor ale retelei OOPS Media si se va desfasura, in faza initiala, pana la sfarsitul lunii august.

Campania este sustinuta de doua spoturi TV cu puternic impact emotional, care tintesc doua segmente de public. Primul spot, lansat sub sloganul “Poate traiesti, dar poti trai cu asta?” infatiseaza un tata care isi “ucide” familia si se adreseaza familistilor. Al doilea spot, unde doua tinere accidentate pozeaza alaturi de o masina sport se adreseaza tinerilor pasionati de masinile performante, sub mesajul “Viteza. Ti se mai pare cool?”.

Parteneriatul dintre Politia Romana si Petrom are o vechime de trei ani. In perioada 2006-2008, Petrom a investit in acest parteneriat circa 1,75 milioane de euro, potrivit Marianei Gheorghe, CEO Petrom.

Programul desfasurat de Petrom si Politia Romana in 2006 sub numele “Stop accidentelor rutiere. Viata are prioritate” a produs, potrivit lui Gheorghe, rezultate peste asteptari – reducerea cu 13% a accidentelor cauzate de neutilizarea centurii de siguranta (tinta initiala a campaniei era de 5%).

Citeste si:

“Suntem compania cu cel mai mare numar de angajati din Romania. Avem o responsabilitate fata de viata lor, a rudelor si prietenilor lor”, a spus Mona Nicolici, CSR Communication Manager Petrom. Compania petroliera are in prezent 34.000 de angajati si un parc auto de 8.000 de masini, conduse de 5.000 de soferi.

Pentru angajatii proprii, Petrom a lansat recent un program intern de responsabilizare in trafic, in valoare de 10 milioane de euro. Programul se va desfasura in urmatorii doi ani si include mai multe parti, printre care: instruirea standard a angajatilor; realizarea unui profil al soferilor din Petrom; monitorizarea comportamentului in trafic al acestora.

Bugetul de CSR al Petrom pentru anii 2007-2008 a fost de 10 milioane de euro. De asemenea, Petrom a alocat trei miliarde de euro pentru schimbarea echipamentelor tehnice, vizand imbunatatirea productiei si scaderea nivelului de poluare.