“Comunicarea online este un domeniu care, asemeni Internetului propriu zis, este mereu in schimbare si in dezvoltare. In Romania, noi suntem in cea mai interesanta faza: cea a inceputurilor cand se invata mult, se greseste mult si se construieste mult. MRM este la nivel global o forta pe partea digitala si era momentul ca el sa devina un jucator important si in Romania” declara Bogdana Butnar.

Despre planurile de viitor ale MRM, aceasta precizeaza ca: “S-a inceput o reorganizare de aproape o jumatate de an, iar eu sunt aici pentru a construi pe ceea ce s-a inceput atunci. In speta vom dezvolta partea de Search Engine Marketing si vom incerca sa adaugam o parte puternica de content si gaming. In plus, o sa ne dezvoltam si mai mult pe partea de web design si web communication, pentru a face fata cerintelor clientilor actuali si viitori.”

Absolventa a Facultatii de Limbi si Literaturi Straine Bucuresti si a London Metropolitan University, Bogdana Butnar s-a alaturat agentiei McCann Erickson la inceputul anului 2007, lucrand pe conturi precum Vodafone, Kandia-Excelent / Cadbury Schweppes, Coca-Cola, Bergenbier, MediaGalaxy, Heineken sau BRD.

MRM Partners este o companie de comunicare digitala axata pe generarea de strategii de promovare in mediul online, management de brand online, digital design si digital marketing, si face parte din McCann Worldgroup. Printre clientii sai se numara Heineken Romania (cu brandul Golden Brau), Microsoft, Radio 21, si Kandia-Excelent / Cadbury Schweppes.