Agentia de comunicare Babel Communications a inregistrat in perioada ianuarie-august 2008 o crestere a cifrei de afaceri cu 22% fata de perioada similiara a anului trecut si estimeaza ca va ajunge la un total de noua milioane de euro pentru tot anul, au anuntat reprezentantii companiei.
"Babel Communications a inregistrat o crestere de 50% a cifrei de afaceri in ultimele patru luni (mai - august), comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Totusi, de la inceputul anului, agentia a ajuns la un nivel al cifrei de afaceri de 4,2 milioane de euro, crescand cu 22% fata de perioada similara a anului 2007. Tendinta de dezvoltare a agentiei se datoreaza in principal deschiderii catre alte domenii, in afara constructiilor, dar si atentiei sporite acordate actualilor clienti", a declarat Raluca Simu, Managing Partener Babel Communications.

Din luna mai a acestui an, Babel Communications trece printr-un proces de repozitionare, reorganizare si redefinire a liniilor strategice. Agentia se dezvolta in prezent pe urmatoarele dimensiuni principale de activitati: creatie, PR, BTL, strategie si media.

Cu o vechime de 10 ani in piata, Babel Communications este o agentie de comunicare full-service. Printre clientii companiei se numara nume importante ca Henkel Romania, Carpatina, Praktiker, Arcelor Mittal Construction Romania, GlassCorp, Akzo Nobel, Constam Grup, CCCF, JVC, Lasselsberger/Cesarom.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri