Componenta a campaniei “Coca-Cola racoreste Romania”, platforma a invitat consumatorii in perioada 28 iulie - 7 august pe site-ul www.cokesounds.ro/icebeats sa isi creeze propria melodie estivala folosind sunete derivate din cele recunoscute Coca-Cola.

Utilizatorii au realizat propriile melodii pe care le-au salvat apoi si publicat pe site-ul competitiei pentru a fi votate de catre utilizatori. Cei care au dorit sa pastreze doar experienta pe site si nu sa intre in cursa pentru un premiu, au putut salva melodia creata doar pe adresa de e-mail.

Rezultatele arata ca 12% din cei 17.036 de vizitatori unici care au accesat site-ul in cele sase saptamani de campanie au creat o melodie. Din totalul de 3009 melodii create, cele mai multe au fost salvate doar pe mail, ceea ce demonstreaza ca principala atractie a fost experienta traita pe site, nu premiul in sine.

Citeste si:

“Site-ul Cokesounds.ro nu a fost doar o metoda de entertainment pe timpul verii pentru utilizatori. A fost, de asemenea, o modalitate interactiva de asociere directa a brandului cu senzatia de racoare si stilul de viata relaxat, specific perioadei estivale, pe care Coca-Cola le promoveaza”, a declarat Elena Serban, Brand Manger Coca-Cola Romania si Moldova.

“Cel mai important lucru este ca am reusit sa oferim utilizatorilor o experienta memorabila cu Coca-Cola. Sunt impresionat de interesul mare pe care l-au dovedit acestia pentru generarea de continut muzical prin interactiunea cu elemente ce definesc brandul”, a declarat Bogdan Nitu, General Manager Webstyler.

Cu o experienta de opt ani pe piata, Webstyler ofera servicii complete de comunicare online pentru clienti precum Nokia, Coca-Cola, Mitsubishi, Ford sau Ursus Breweries. Webstyler este singura agentie interactiva din Romania ce a primit o nominalizare la Cannes sau un premiu la Golden Drum si a fost desemnata Agentia Anului la ultimele doua editii ale Internetics.