GMP PR va oferi servicii de consultanta in comunicare si relatii publice si va coordona si implementa strategia BTL, prin departamentul de evenimente al agentiei.

“Invitatia la pitch am primit-o cu entuziasm. Cunosteam iaurturile Muller din alte tari si ne incanta provocarea de a face parte din echipa de lansare a unui brand de asemenea anvergura”, spune Ioana Manoiu, managing partner GMP PR.

Cu o istorie de peste 110 ani, compania germana de produse lactate Muller a intrat, la sfarsitul lunii august, pe piata iaurturilor din Romania si vizeaza, pana la finele anului 2009, o pozitie in Top 3 producatori de profil.

Compania are peste 5.000 de angajati si o cifra de afaceri de 2,3 miliarde de euro in 2007, fiind al doilea producator de lactate din Europa. Muller desfasoara afaceri in tari precum Germania, Marea Britanie si Italia.

Citeste si:

In România, Muller are peste 80 de angajati si patru depozite, in Bucuresti, Cluj Napoca, Timisoara si Iasi.

Cu o echipa de 21 de specialisti in comunicare, GMP PR ofera servicii de consultanta in PR pentru companii precum Toyota, Apa Nova, Romtelecom, A&D Pharma, SECS sau Interex. Activitatea agentiei a fost recunoscuta local si international la competitii precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award.

Printre distinctiile primite se numara “Newcomer agency of the year'' sau ''Romanian PR Agency of the year''.