Agentia va dezvolta strategia de comunicare, va gestiona relatia cu presa, va oferi servicii editoriale si de BTL.

Colaborarea GMP PR cu Henkel Romania a inceput in anul 2007, cand agentia a fost angajata pentru implementarea proiectului Henkel Art Award in Romania, o modalitate de promovare a artei si a artistilor contemporani din Europa Centrala si de Est.

Un alt proiect organizat impreuna a avut loc in vara anului 2008, cele doua companii dand startul vacantei de vara pentru copii, in cadrul evenimentului de relansare a samponului Schauma Kids.

Citeste si:

“Aveam nevoie de un plus de creativitate si de o viziune «fresh». Am incheiat parteneriatul cu GMP PR tocmai pentru ca ne-au adus o noua perspectiva asupra comunicarii. Desigur, in decizia pe care am luat-o a contat si colaborarea foarte buna pe care am avut-o pentru proiectele anterioare derulate impreuna”, a declarat Lavinia Toma, corporate communications manager Henkel Romania.

Henkel Romania are in portofoliu peste 30 de marci si mii de produse, de la cosmetice, detergenti, pana la adezivi comerciali si profesionali si tehnologii. Compania a inregistrat in anul 2007 o cifra de afaceri de peste 472 mil. lei (peste 140 mil. euro), in crestere cu peste 36% fata de anul precedent. In plus, Henkel Romania s-a situat pe primul loc in clasamentul tarilor membre ale Henkel Central Eastern Europe din punctul de vedere al ritmului de crestere in anul 2007.

Cu o echipa de 21 de specialisti in comunicare, GMP PR ofera servicii de consultanta in PR pentru companii precum Toyota, Apa Nova, Romtelecom, A&D Pharma, SECS sau Interex. Activitatea agentiei a fost recunoscuta local si international la competitii precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award. Printre distinctiile primite se numara “Newcomer agency of the year'' sau ''Romanian PR Agency of the year''.