“In urma acestei tranzactii, valoarea Kinecto va ajunge, in perioada urmatoare, la 5 milioane euro”, a spus, pentru Wall-Street, Radu Ionescu, managing partner Kinecto si detinatorul a 50% din actiuni. Dupa integrarea in Tempo Creative Group, Kinecto va oferi servicii de marketing interactiv pentru clientii tuturor celorlalte agentii ale grupului.

Kinecto, detinut in proportii egale de catre Radu Ionescu si Dragos Grigoriu, va genera anul acesta venituri de circa 1 milion euro, de aproape trei ori mai mari decat cifra de afaceri de 346.000 euro, inregistrata in 2007. Potrivit site-ului Ministerului de Finante, profitul companiei s-a ridicat anul trecut la 71.000 euro.

Business-ul Kinecto a fost fondat in 2002 de catre antreprenorii Radu Ionescu si Martin Stobbs, ca o companie centrata pe email marketing. In ultimii sase ani, compania s-a restructurat in repetate randuri, preluand, in 2005, modelul unei agentii de advertising specializata pe mediul online. Potrivit informatiilor publicate pe blogul lui Radu Ionescu, in urma exitului din Kinecto Martin Stobbs se va concentra pe dezvoltarea afacerilor de brokeraj, domeniu unde detine brokerul independent de credite imobiliare Creditlink.

Citeste si:

„Ca antreprenor, am fost intotdeauna deschis la oportunitati asa ca am hotarat intrarea in parteneriat cu grupul Tempo, alaturi de care suntem pregatiti sa invatam si sa implementam proiecte mai provocatoare pentru noi, clienti si industrie, care sa redefineasca notiunea de interactive", a spus Radu Ionescu.

Dupa incheierea parteneriatului cu Tempo Creative Group, portofoliul Kinecto include Audi, Boom, Bancpost, Garnier, Lipton, L'Oreal, Mba Romano-Canadian, Orange, Odyseea Residentail, Kiwi Finance, Piraeus Bank, Sixt New Kopel, Tiriac Imobiliare (Residenz, Stejarii), West Park.

Printre competitorii Kinecto se numara Webstyler, Greenpixel, iLeo, Zed Digital si MRM Partners.