Obiectivul esential al proiectului era crearea unui brand care sa aiba forta de a se diferentia in categoria ultra competitiva a producerii si comercializarii cafelei. In acelasi timp, noul brand trebuia sa se impuna pe nisa de vending.

Promisiunea de brand “Bullets of energy!” defineste Coffee Shot ca pe o solutie de care au nevoie oamenii activi cand sunt suprasolicitati sau trec prin momente de cadere a ritmului normal de activitate.

“Intr-o categorie de vending evaluata la aproximativ 25 milioane euro anual, era necesar sa cream un brand nisat. Prin urmare, ideea de brand («impuls de energie») a venit firesc pe o ruta exclusiv functionala, adresata strict acestei ocazii de consum”, precizeaza Iulian Dumitru, Strategy Director la Redwine.

Redwine este o agentie independenta de strategie si design de brand, lansata la inceputul anului 2008. Printre clientii agentiei se numara: AIESEC, Coffee Heaven, Coffee Shot, CorpMed, Covalact, Focus International, Fresh'n Tasty, Fuchs Condimente Romania, GBC Consulting, Kutee, Lidas, Multiserv, Snack Attack, Tonis Play si ZED Tech.