“Bine v-am gasit, stimati telespectatori! Este o zi perfecta pentru fotbal: temperatura aerului la ora disputarii acestei partide este de 25 de grade Celsius iar gazonul se prezinta ca iarba de pe Old Trafford. Galeriile au inceput deja sa cante si sa faca valuri. Este un adevarat teatru al viselor aici.”
.........
“Mingea ajunge pe partea dreapta a terenului dupa un schimb rapid de pase intre Gavrila si Gheorghe. Urmeaza o trimitere in profunzime de la Costea pana la Strimbeanu la linia de 16 metri. Un dribbling, o fenta si un sut din intoarcere. Si este goooooool! Mingea se infinge in vinclul portii. Gavrila&Asociatii inscriu un gol de generic. Presedintele Nicolau savureaza reusita la tribuna oficiala.”

………
“Alex, ai jucat mijlocas avansat azi si ai inscris un gol foarte important. Te rugam sa ne spui cateva cuvinte la cald pentru telespectatorii Telesport.”
Alexandru Strimbeanu: “Dragostea pentru fotbal”, aceasta este veriga care-l leaga pe Bill Shankly de Alex, pe Diego Maradona de Ciuta, pe Bobby Robson de Bobelu’. Fotbalul este singurul sport unde suporterii sunt ireductibil legati de jucatori si antrenori.

Cine nu ramane cu gura cascata la coregrafiile galeriilor italiene, cui nu i s-a ridicat parul pe maini la auzul cantecelor celebrilor ,,hooligans” englezi, acela nu a inteles nimic din frumusetea fotbalui. Poate pentru publicul larg, spectacolul este pe teren, pentru microbisti, spectacolul este si in tribune. Campania Telesport incearca sa surprinda adevaruri simple din viata unui suporter. Si, mai ales, sa arate o alta fata a fenomenului, evitand cliseele stupide care inconjoara acest sport. De aceea, am exclus din start vizualurile subtile deoarece cuvintele pot face cat o mie de imagini, daca spun ce trebuie. Si contrar unei opinii generalizate, suporterii stiu sa citeasca si chiar o fac. Am optat pentru o campanie de typo pentru ca am vrut sa vorbim cu suporterii, sa le aratatam ca pasiunea lor pentru fotbal este impartasita si de noi. Am evitat sa ne exprimam publicitar. Ne-am construit ad-urile la umbra scarilor din Rahova, acolo unde s-au baut numeroase sticle de bere cu baietii de la bloc, printre discutii aprinse despre fotbal.”

Echipa Gavrila&Asociatii implicata in proiectul Telesport are urmatorul unsprezece: Alina Gavrila & Octav Gheorghe - directori de creatie, Dan Costea – art director si Alexandru Strimbeanu – copywriter.