Participantii la campanie, care se va desfasura in perioada 16 aprilie – 16 iunie, sunt invitati sa faca fapte bune (sa faca voluntariat, sa faca o donatie, sa hranasca un catel, sa-si ceara scuze pentru o greseala, etc.) si sa le inscrie pe site-ul campaniei la sectiunea Cards of Joy. Apoi acestia trebuie sa ceara online un cod, pe care il vor trimite mai departe prietenilor, pentru a general un lant uman de fapte bune. Iar la fiecare 250 de fapte bune, Heidi va trimite un copil talentat intr-o tabara de creatie.

Faptele bune vor fi votate, iar cele care au primit cel mai mare numar de voturi vor fi premiate. Saptamanal, vor fi oferite cate 20 de tablete Heidi, iar castigatorul Marelui Premiu va primi 50 de kg de ciocolata Heidi.

Copii propusi pentru a participa la tabara de creatie au fost selectati de organizatia Salvati Copii, partener al campaniei. Acestia au intre 7 si 14 ani, provin din familii cu posibilitati materiale reduse si au reale abilitati artistice. Copii vor pleca in luna iulie in tabara de la Straja din judetul Suceava, organizata de Adventure Camps. unde vor avea parte atat de aventura cat si de creatie.

”Intrucat aceasta campanie nu este promotionala si nu avem un return comercial, bugetul alocat este unul relativ redus. Nu pot transmite bugetul de lucru, dar pot sa va spun ca reprezinta aproximativ 2% din bugetul total de marketing pentru acest an”, a declarat pentru Wall-Street Corina Bors, director de marketing Heidi Chocolat.

Potrivit acesteia, compania a majorat bugetul de marketing pentru acest an cu aproximativ 20%. In plus, Heidi Chocolat a trecut in 2009 printr-un proces de rebranding, iar de saptamana trecuta compania este prezenta si in retelele sociale Facebook si Twitter.

”Consideram mediul online ca fiind extrem de potrivit pentru noi. Suntem prezenti in retelele sociale de cateva zile, dar ne dorim sa transformam acest mediu intr-unul prioritar pentru noi. In 2009, Heidi si-a creat noul site, iar de anul acesta vom creste investitia in acest mediu prin diverse campanii specifice anumitor tari in care exportam, prin extinderea in retelele sociale, dar si prin continua dezvoltare a site-ului”, afirma Bors.

Noul site, lansat la inceputul acestui an, a fost realizat de catre agentia Grapefruit, implicata si in proiectul de rebranding.

Campania Cards of Joy a fost dezvoltata in colaborare cu Pastel Group pe partea de concept si comunicare, respectiv Grapefruit pe partea de online.

In 2008 compania a raportat afaceri de 43 mil. lei (12 mil. euro).