Un aeromodelist, un motociclist care a calatorit pana in Mongolia si inapoi, un tanar practicant de parkour si un doctor care salveaza oameni de la celalat capat al lumii sunt cativa dintre protagonistii povestilor din Romania.

“Cautam astfel de povesti de 2 ani si jumatate. Acest nou concept completeaza pozitionarea de brand adoptata de Discovery acum un an si se preteaza pe profilul telespectatorului roman de Discovery si anume barbat tanar interesat de materiale legate de pasiuni si hobby-uri”, spune Ada Roseti, channel director pentru Romania, Ungaria, Republica Ceha si Slovacia DNCE.

Filmele reprezinta scurt-metraje de cate 3 minute, pentru productia carora Discovery Romania a colaborat cu Videograma si Transart. Productiile vor fi disponibile incepand cu 27 septembrie atat pe postul de televiziune, cat si online.

Totodata, Discovery Romania intentioneaza sa continue si anul viitor seria scurt metrajelor cu protagonisti romani, potrivit Adei Roseti.

De asemenea, Discovery Channel lanseaza o noua campanie de marketing, care se va desfasura in perioada 13 septembrie-30 octombrie, si va cuprinde activitati ATL – outdoor (panouri afisate in 7 orase), metrou, cinematografe, print, online si activitati de PR.

Citeste si:

Elementele creative folosite in aceasta campanie au fost realizate de echipa interna de creatie a Discovery Networks. Agentiile externe implicate in campanie sunt Zenith Optimedia pentru media planning si buying, Httpool pentru planificarea si implementarea campaniei online (incluzand Facebook) si Grayling pentru implementarea activitatilor de PR.

Discovery Networks Europa Centrala, divizie a Discovery Communications, opereaza opt branduri de canal in regiune: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Travel & Living, Discovery World, Discovery Science, Discovery HD, ID Investigation Discovery si Discovery Historia.

Programele Discovery Communications sunt disponibile pentru 1,5 miliarde de abonati, din peste 170 de tari. In Europa, Orientul Mijlociu si Africa, exista 13 marci Discovery, disponibile unui numar de 217 milioane de abonati, din 105 tari, oferind programe adaptate in 24 de limbi.

Cititi aici un interviu acordat Wall-Street de sefa Discovery Romania: E crucial sa fim primii care spun o poveste

De vorba cu sefa Discovery Romania: E crucial sa fim primii care spun o poveste

De vorba cu sefa Discovery Romania: E crucial sa fim primii care...