Campaniile castigatoare, in functie de cele 10 categorii, ale IAB Mixx Awards de anul acesta sunt:

• Brand Awareness and Positioning
- ”Mega Image Virtual Garden” – Interactions pentru Mega Image
• Direct Response & Lead Generation
- ”SEAT Webshop – The online shop for new and used cars” – Interactions pentru SEAT
• Best Brand/ Product Launch
- ”Bursa binelui BCR” – Kinecto (CSR Platform Launch Campaign) pentru BCR
• Experimental and Innovative Campaign
- ”The Five to Two News” – Interactions pentru Kit Kat (Nestle)
• Cross-Media Integration
- ”Dero Clabucel” – Mindshare pentru Unilever SCE
• Branded Content, Blogging Campaigns and PR Campaigns
- ”#apartIKEA – The Rented Apartment” Experiment – The Practice pentru IKEA Romania
• Mobile App
- ”Prim ajutor” – Mobile Works pentru Crucea Rosie
• Rich Media Display
- ”Calatoria Note 10.1” – Starcom & Digital Star pentru Samsung
• Best Social Media Apps
- ”Manifest pentru creativitate” – Starcom & Digital Star pentru Samsung
• Best Digital Mixx Campaign
- ”SEAT Webshop – The online shop for new and used cars” – Interactions pentru SEAT

La editia de anul acesta a IAB Mixx Awards au fost inscrise 27 de campanii de catre 13 agentii.

Citeste si:

”Inscrierile de anul acesta au reprezentat foarte bine nivelul si interesele industriei locale. Competitia a fost destul de acerba si s-au obtinut punctaje destul de echilibrate si apropiate. Ne dorim ca anul acesta sa venim in sprijinul tuturor participantilor cu feedback si recomandari, informatii care sa le fie utile pe viitor”, a declarat Ioana Anescu, Director Executiv al IAB Romania.

Juriul IAB Mixx Awards de anul acesta a fost compus din: Razvan Capanescu (Chief Creative Officer at Publicis Bucharest), Adrian Botan (VP Creative Excellence at McCann Worldgroup Central East Europe), Alex Visa (Marketing & Online Communication Executive), Doina Costache (Head of Multiple Industries, Google Romania), Tudor Galos (Consumer Marketing Manager at Microsoft), Alina Petri (Advertising & e-business Division Director la Romtelecom) si Calin Rotarus (Founder at BCCR).

In ceea ce priveste sistemul de votare si jurizare, jurizarea a fost realizata exclusiv online, iar membrii juriului nu au avut acces la numele agentiei participante, ci doar la numele campaniei si al clientului. S-au pastrat, de asemenea, criteriile de eligibilitate, si, in cazul in care un membru al juriului a intrat in conflict de interese cu agentia sau brandul, acesta nu a avut drept de vot. In momentul calcularii punctajului final acumulat de o campanie, formularele de notare au fost luate aleator, fara a fi vazute si numele campaniei si/sau al clientului/ agentiei. Membrii juriului au notat observatii si argumente pentru fiecare punctaj acordat, iar acestea vor fi trimise ca feedback general si centralizat catre fiecare agentie inscrisa in competitie.