“Adunarea Generala a decis sa continue colaborarea cu Kantar Media Spring, care este furnizorul serviciului SATI de sapte ani. Principala motivatie a acestei alegeri o constituie evaluarea metodologiei utilizate de companie. Metodologia propusa de Kantar Media Spring a fost validata in Romania, iar in prezent este utilizata in mai multe tari din Europa, precum Germania, Austria, Elvetia, Norvegia si Finlanda”, explica Arina Ureche, Director General BRAT.

Premiera: masurarea se va face si in mediul rural

Printre optimizarile care vor fi aduse in urmatorii trei ani, in materie de cercetare, se numara, in premiera, extinderea universului studiului la nivel national, prin includerea mediului rural. Astfel, SATI va livra o imagine completa asupra consumului de Internet in Romania.

La nivel tehnologic, trecerea la o noua arhitectura a sistemului de masurare, propusa de Kantar Media Spring, va conduce la imbunatatiri semnificative in ceea ce priveste livrarea rezultatelor de trafic, precum si agregari mai rapide ale clientilor unici saptamanali si lunari, promite BRAT.

Serviciu special dedicat planificarii media

Aplicatia de raportare a audientei si a profilelor sociodemografice are un modul dedicat planificarii media si optimizarii planurilor de media. Pornind de la definirea unui grup tinta complex, pot fi identificate site-urile care permit cea mai buna acoperire a audientei din grupul tinta, si, ulterior poate fi calculata aceasta acoperire in functie de numarul de afisari decise a fi investite pe fiecare site in parte. De asemenea, se poate obtine si bugetul la ratecard al unei campanii.