Si la nivelul celor mai scumpe comenzi foodpanda tot Bucurestiul este in capul listei, cea mai mare comanda plasata pe platforma ridicandu-se la 750 lei, urmat de Cluj cu o comanda maxima de 500 lei, Timisoara cu 450 lei si Iasi cu 230 lei.

Desi bucurestenii comanda cel mai mult si mai des de mancare, obiceiul de consum si preferintele culinare ale locuitorilor Capitalei sunt diferite de cele ale iesenilor, clujenilor si timisorenilor.

”Observam diferente de consum de la o zona la alta, insa cel mai evident este ca bucurestenii comanda de pe foodpanda oarecum din necesitate. Majoritatea sunt tineri, foarte activi, cu un ritm de viata alert, care stiu ca la birou au nevoie de o masa completa si hranitoare. Clujenii, timisorenii si iesenii sunt gurmanzi, le place sa descopere bucatarii noi si sa incerce feluri ce nu se regasesc in meniul lor obisnuit”, declara Dan Macarie, country manager Foodpanda Romania.

Potrivit lui Macarie, in Bucuresti, majoritatea comenzilor Foodpanda sunt realizate de la birou, in jurul pranzului, intre orele 11:30 – 14:00, si constau in meniuri complete cu fel principal – pui sau porc, cu garnitura, salata si desert. In Cluj, Timisoara si Iasi, celelalte orase in care Foodpanda este prezenta, comenzile sunt plasate de cele mai multe ori seara si constau in preparate ce nu se gatesc de obicei acasa, varietati de finger food, de la aripioare picante cu chispuri, la pui shanghai, pizza sau bucatarie orientala.

Citeste si:

In continuare, insa, Bucurestiul este cel mai activ oras in care Foodpanda activeaza, cu 70% din comenzi, urmat de Cluj cu 14%, Timisoara cu 10% si Iasi – cel mai nou oras in care Foodpanda s-a extins, cu 6% din comenzile totale in doar doua saptamani de la lansare.

Foodpanda.ro colaboreaza, in prezent, cu aproximativ 200 de restaurante din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara si Iasi, fiind lider de piata pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mancare din Romania.

Foodpanda, impreuna cu brandul afiliat Hellofood, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mancare, activ in peste 40 de tari. Compania le ofera restaurantelor posibilitatea de a deveni mai vizibile in mediul online si mobil, punandu-le la dispozitie tehnologii aflate in permaneta evolutie. Pentru consumatori, grupul Foodpanda/Hellofood ofera un mediu online cu un larg spectru gastronomic, din care clientii pot alege utilizand atat platforma online, cat si aplicatia mobila foodpanda.

Foodpanda/Hellofood opereaza in Singapore, India, Indonezia, Malaezia, Pakistan, Taiwan, Thailanda, Vietnam, Bangladesh, Ghana, Coasta de Fildes, Kenya, Rwanda, Maroc, Senegal, Nigeria, Uganda,Tanzania, Arabia Saudita, Iordania, Rusia, Argentina, Brazilia, Chile, Columbia, Mexic, Peru, Ungaria, Polonia, Ucraina, Romania, Bulgaria, Croatia, Slovacia, Cehia, Azerbaidjan, Liban, Algeria, Serbia, Kazahstan si Georgia.