Potrivit estimarilor Zitec, in 2013, majoritatea companiilor locale au majorat bugetele alocate pentru campanii de online marketing si au vizat in special servicii SEO (optimizare pentru motoarele de cautare), campanii Pay-per-Click (PPC), promovare in social media si e-mail marketing, iar aceasta tendinta se va manifesta si pe parcursul acestui an.

„In 2013, clientii nostri au alocat un buget de peste un milion de euro pentru campanii de promovare in mediul online, in timp ce veniturile Zitec pe segmentul de servicii de online marketing s-au ridicat la 330.000 de euro. Pentru acest an, apreciem o crestere a veniturilor la peste 400.000 de euro, ca efect atat al majorarii bugetelor de promovare din partea clientilor, cat si al atragerii de noi clienti”, a declarat Alexandru Lapusan, CEO si Fondator Zitec.

Zitec ofera servicii de online marketing inca din 2005, si numara clienti dintr-o arie larga de domenii, de la retail, turism, fashion, evenimente si pana la e-commerce, HoReCa sau business software. Din punct de vedere al serviciilor furnizate catre clienti, principala metoda de promovare solicitata si folosita de companii este SEO, urmata de campaniile Pay-per-Click si cele de newslettere.

Citeste si:

„Chiar daca se observa aceasta segmentare in piata din punct de vedere al serviciilor solicitate, consideram ca trebuie folosit un mix de instrumente de marketing online, in functie de specificul fiecarei campanii, ca nu exista o reteta universala”, a apreciat Alexandru Lapusan.

In acest moment, echipa de online marketing a Zitec numara cinci membri certificati Google AdWords si Google Analytics, si care au, in medie, o experienta in domeniu de peste 4 ani.