Conform unu studiu al World Health Organization si National Cancer Institute din SUA, costurile globale ale fumatului in functie de cheltuielile pentru tratamente depasesc o mie de miliarde de dolari pe an.

Sase milioane de oameni mor, anual, din cauza fumatului.

Pentru a-i ajuta pe cetatenii suedezi sa constientizeze riscurile aferente fumatului, farmacia Apotek Hjartat desfasoara o campanie stradala inedita: compania a plasat panouri publicitare dinamice, persoanele “din ele” tusind de fiecare data cand “simte” miros de tigara, scrie Resume.

Panourile sunt echipate cu detectoare de fum, acestea declansand reactia. Reclamele sunt plasate, strategic, in zone unde oamenii tind sa fumeze. Iata cum arata o astfel de reclama, din Stockholm.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri