"Piata imobiliara evolueaza de la proiecte monofunctionale catre proiecte mixte sau zone mixte. Chiar daca un dezvoltator face doar un birou, langa apare si un mall si proiectul rezidential. Generatia millennials nu mai vrea sa isi petreaca 12 ore pe zi intr-un birou, este foarte interesata de ce se intampla in jur", a explicat Sandor la ReConstruct, evenimentul wall-street.ro dedicat pietelor imobiliare si a constructiilor si realizat la aceasta editie in parteneriat cu Sonae Sierra, Imobiliare.ro, Coldwell Banker, CEZ Vanzare si TP-Link.

El a dat ca exemplu proiectul ISHO, pe care il dezvolta in Timisoara, si unde a inceput deja lucrarile la prima cladire de birouri, iar in vara vor incepe dezvoltarile la proiectul rezidential.

"Terenul pe care am reusit sa il securizam in Timisoara este extrem de generos, de 5,3 hectare, si era greu sa ne imaginam o monofunctiune, asa ca a venit destul de firesc proiectul mix. In imobiliare, uneori, terenul iti dicteaza ce sa faci pe el", mentioneaza Sandor, care atrage atentia ca in prezent clientii nu se mai uita doar la ceea ce obtin intre cei 4 pereti, ci foarte mult la ceea ce gasesc in afara locuintei, cate magazine au in jur, cate gradinite si cate spatii de socializare.

Citeste si:

De altfel, ISHO a fost conceput ca un proiect multifunctional, raspunzand exigentelor generatiei millennials, cu multe cafenele si restaurante, conectare la pistele de biciclete de pe malul Begei, cat si un debarcader.

Ovidiu Sandor, unul dintre cei mai cunoscuti antreprenori romani din domeniul imobiliar, va dezvolta in proiectul ISHO 1.200 de apartamente, o cladire de birouri de noua generatie cu o suprafata de peste 50.000 mp, 2.000 de locuri de parcare, un hectar de parcuri si spatii verzi, precum si restaurante, terase, after-school, propriul debarcarder si statie de vaporetto, facilitati sportive si diverse functii comerciale.

Antreprenorul si-a asumat 2020 ca termen de livrare al intregului proiect.

Sursa foto: Ovidiu Udrescu