1. Project manager

1. Project manager

Pentru a te asigura ca totul merge conform planului cineva trebuie sa aiba grija de datele firmei si de toate piesele puse in miscare. Project managerul trebuie sa fie un bun comunicator si sa mentina personalul responsabil pentru sarcinile importante. Acest angajat va fi responsabil, de asemenea, pentru programarea intalnirilor cu partile interesate si comunicarea cu sefii companiei atunci cand exista o problema.

Sursa foto: Shutterstock

2. Campaign strategist

2. Campaign strategist

Obiectivul strategistului este de a intelege ce tipuri de campanii de marketing vor avea cel mai mare impact asupra brandului, in raport cu costul lor. Din moment ce compania evolueaza repede, ai nevoie de un campaign strategist care sa-ti spuna in ce sa investesti. Aceasta persoana trebuie sa fie capabila sa echilibreze prioritatile companiei si sa aiba autoritatea de a spune "nu" pentru succesul acesteia.

Sursa foto: Shutterstock

3. Reprezentant marketing

3. Reprezentant marketing

Reprezentantii de marketing sunt acei angajati ai companiei care implementeaza strategiile alese de strategist. Acesti angajati ar trebui sa poata sa construiasca campanii de marketing si sa masoare rezultatele in functie de valorile importante care au fost stabilite de companie. Un reprezentant marketing cu experienta iti va oferi informatii in cazul in care campaniile pot fi optimizate si, de asemenea, muncind direct cu strategistul iti poate sugera comenzi rapide si iti poate oferi optiuni alternative.

Sursa foto: Shutterstock

4. Social media manager

4. Social media manager

Aceasta persoana este responsabila de mobilizarile din social media si de toate actulizarile. Social media este o platforma complexa variabila ce se schimba in fiecare zi. Persoana angajata in aceasta pozitie trebuie sa fie responsabila, echilibrata si capabila sa gandeasca deschis cand vine vorba de promovare in social media. In aceste zile, platforma de social media nu este doar o parte optionala pentru evoluarea companiei. Acest manager are un rol important in companie, el va monitoriza si controla comunicarea online a brandului.

Sursa foto: Shutterstock

5. Content strategist

5. Content strategist

Alaturi de campaign strategist si social media manager va munci si un content strategist. Aceasta persoana este responsabila pentru conturarea strategiei de marketing de intrare prin dezvoltarea si implementarea de continut exceptional. Un bun content strategist iti va spune cine sunt clientii tai, care sunt nevoile si dorintele lor si modul in care compania va satisface aceste nevoi. Cu ajutorul acestor informatii, content strategistul va ajuta la crearea unui continut care va viza diferite persoane din marketing, in diferite etape ale ciclului de cumparare, ceea ce va insemna un rol esential in sprijinirea crearii unor active de marketing si va conduce spre o crestere de durata.

Sursa foto: Dreamstime

6. Analist

6. Analist

In marketing, la fel ca in multe alte domenii, nimic nu poate fi inteles si evaluat pana cand nu se masoara. Masurarea, analizarea si interpretarea datelor este domeniul analistului. Acest angajat va asigura in mod corespunzator segmentul de clienti de baza si va sti datele demografice corespunzatoare companiei. Aceasta persoana va masura performanta campaniilor de marketing, va contribui la crearea procesului de testare continua si va optimiza procesul de crestere a companiei.

Sursa foto: Shutterstock

7. Web designer

7. Web designer

Acest angajat trebuie sa aiba un anumit nivel de cunostinte in codare. El va mentine site-ul companiei si va pune in aplicare cele mai bune practici care au fost descoperite in urma unor analize. Web designerul va lucra alaturi de content strategist pentru a crea pagini si email-uri de marketing. De asemenea, te poate ajuta la personalizarea template-urilor deja gata facute, care vin cu mai multe sisteme de marketing. Aceste procese vor ajuta compania sa iasa in evidenta si va stimula cresterea continua.

Sursa foto: Shutterstock

8. Copywriter

8. Copywriter

Ar putea parea redundanta angajarea unui copywriter, avand deja un content strategist, dar nu este chiar asa. Copywriter-ul se va ocupa de implementare, scriind texte de vanzare pentru email-uri, pagini web si apeluri de actiune, care iti vor evolua strategia de marketing. Un copywriter bun stie exact cum sa capteze atentia unui potential client si poate sa "loveasca" exact in punctul de placere sau durere necesar pentru a-l convinge sa cumpere.

Sursa foto: Shutterstock

Sursa foto: Shutterstock.com