Iervolino a lansat Fly Go in 2005, iar pana in 2014 a investit in business 8 milioane de euro in Romania. Pentru Fly Go, ultimii 3 ani au reprezentat o perioada efervescenta si din punct de vedere financiar, stimulata si de cresterea mediului on-line. Cifra de afaceri a companiei a crescut semnificativ, de la 2 milioane de euro in 2012, la 10 milioane de euro in 2013, pana la 19 milioane de euro la finalul anului trecut.

Cum face un italian o cifra de afaceri de milioane de EUR din calatoriile romanilor care muncesc in strainatate

Cum face un italian o cifra de afaceri de milioane de EUR din...

"Am intrat pe piata din Romania intr-un mediu dinamic si imprevizibil, constienti fiind de faptul ca flexibilitatea si inovatia trebuie sa fie ingredientele de baza daca ne dorim un business de succes. De aceea am si fost primii din Romania care am pus la dispozitia clientilor nostri varianta de zboruri combinate, oferindu-le astfel posibilitatea de a alege cel mai ieftin pret pentru un zbor dus-intors, indiferent de destinatia aleasa. Si asa am continuat. Astfel ca astazi, serviciul gratuit Ghiduri Turistice este raspunsul nostru la misiunea asumata inca de la inceput, aceea de a veni mereu cu ceva nou pe piata", declara Stefano Iervolino, director general Fly Go.

In 2015, Fly Go isi va mentine ritmul de crestere obisnuit printr-un accent deosebit pus pe investitii in dezvoltarea brandului, diversificarea serviciilor oferite si extinderea prezentei internationale. Mai mult, compania si-a stabilit ca obiectiv principal abordarea unor canale noi de distributie si continuarea oferirii de servicii inovatoare adaptate pietei din Romania.

Fly Go are un sediu in Bucuresti, in care lucreaza 33 de angajati. Site-ul de rezervari este disponibil si in Italia, Spania si Anglia. Stefano Iervolino este de profesie technician dentar si a venit prima data in Romania in 1990. Dupa mai multe vizite, a decis sa se stabileasca in tara, unde a lucrat vreme de trei ani alaturi de tatal sau in cadrul companiei aeriene MyAir.