Din punct de vedere al tipului de servicii achizitionate peste 68% din clienti au optat pentru transportul auto propriu iar aproximativ 26% pentru transportul cu avionul (curse charter sau regulate). Peste 5100 de turisti romani au calatorit cu TUI in acest an financiar, inregistrandu-se o crestere de +98.6 % fata de anul anterior.
"Dublarea cifrelor de vanzari a produselor TUI in cadrul agentiei Eximtur nu a fost o supriza atat de mare pentru firma noastra, acest aspect reconfirmand de fapt calitatea serviciilor oferite in cadrul World of TUI. Surpinzatoare au fost insa cresterile inregistrate pe produsele de nisa, case de vacanta ori produse de top, care au reprezentat o mare atractie in acest an financiar", a declarat Lucia Morariu, Manager General al Eximtur SA.
Potrivit datelor companiei, destinatia cu cea mai mare crestere a numarului de turisti a fost Bulgaria, cresterea fiind de 12 ori. Pe pozitiile urmatoare in clasamentul destinatiilor de vacanta cu cea mai mare crestere s-au situat Spania +159%, Grecia + 160%, Thailanda +97% si Turcia +56%.
Eximtur estimeaza ca va atinge in acest an o cifra de afaceri de 27 milioane de euro, accentul in anul urmator urmand sa fie pus pe casele si apartamentele de vacanta scoase la vanzare. "Pentru anul urmator, ne propunem sa ne concentram pe identificarea mai clara a fiecarui brand din cadrul concernului World of TUI, cu accent pe casele si apartamentele de vacanta ce sunt deja disponibile pentru vanzare, si pe produsele exclusiviste, pentru care pregatim o surpriza, speram deosebit de placuta, clientilor nostri" a concis Lucia Morariu.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: