“Antreprenorii locali pot invata ca nu intotdeauna ce vine din America are si formula castigatoare, si ca modelele trebuie ajustate la nivelul pietei locale si la resursele de care dispun firmele. Groupon fiind «plini de bani», isi pot permite luxul de a pierde milioane, ceea ce nu-i cazul majoritatii antreprenorilor”, spune el.

El considera ca unul dintre factorii care a dus la esecul acestui business pentru multi romani a fost insusi modelul de afaceri. “Abordarea Groupon mixeaza atat verticale (servicii, produse, turism) cat si modele de monetizare (cupoane de reduceri, comisioane din vanzari, cumparare de stocuri), ceea ce face afacerea extrem de complexa si neptofitabila, nu doar in Romania, ci in general”, mai spune el, pentru wall-street.ro.

Candva o "Mecca a Internetului", site-urile de reduceri au inregistrat un declin continuu din 2012 pana in prezent, de la peste 100 de site-uri de acest fel ramanand pe piata, active, sub zece. Ce sfaturi ofera Calin Fusu antreprenorilor romani din acest business, dar si alte perspective asupra acestui segment candva extrem de profitabil, citeste intr-un material in editia de maine a wall-street.ro.