Acest lucru nu inseamna ca Amazon o duce rau in Germania, ci doar ca alti retaileri concurenti au accelerat evolutia in ultimii ani si au depasit retailerul american. Studiul a fost realizat de ECC Koln in colaborare cu Hermes, SAP si solutia de plata a Otto, Yapital. Companiile au chestionat peste 10.000 de persoane care cumpara online si au aflat obiceiurile lor de consum.

Acestia au avut de ales dintre 105 de magazine din Germania si au raspuns mai multor intrebari precum design-ul website-urilor, usability, servicii, plati si optiuni de checkout, livrare si impachetare. Rezultatele arata ca germanii achizitioneaza foarte mult online si sunt extrem de interesati, anul acesta, de „o gama foarte mare de produse” si de „cos de cumparaturi care sa nu fie prea aglomerat si greu de parcurs”.

Increderea, un subiect foarte important

Increderea este un subiect extrem de important pentru a atinge succesul”, noteaza ECC Koln. „De exemplu, atunci cand vorbim de plati, procesul de livrare, paginile de produse dar si usurinta in a gasi informatii, este foarte important ca prima impresie sa fie aceea de partener de incredere. „Acest lucru este decisiv in a convinge utilizatorii sa apese butonul «cumpara»”.

Mai jos, topul magazinelor online din Germania. Vrei sa fii la curent cu cele mai recente informatii si ponturi in eCommerce? Participa la ecomTEAM 2015, cel mai mare eveniment regional de comert online ce reuneste atat speakeri internationali cat si nume mari de pe piata locala. Acum, la un pret extraordinar.