Foodpanda va demara noul proiect, dedicat exclusiv angajatilor, la finalul lunii ianuarie, acestia urmand sa aiba acces, prin crearea unui cont special pe platforma, la preparatele a peste 10 restaurante partenere de top.

Potrivit reprezentantilor platformei, preparatele dedicate segmentului corporate vor putea fi accesate doar de utilizatorii autentificati, care vor beneficia de preturi speciale, reduse cu pana la 50%. Astfel, acestia isi vor putea comanda meniuri complete de pranz cu preturi intre 15 si 18 lei.

„Lucram la acest proiect de cateva luni, am fost atenti la toate detaliile, de la cel mai bun timp de livrare, la restaurantele partenere. Am negociat cu restaurantele oferte gandite special pentru angajatii companiilor, care se regasesc exclusiv pe platforma Foodpanda. Pentru inceput anuntam si informam companiile, insa de abordarea angajatilor ne ocupam noi. In functie de evolutia sa, estimam ca in cateva luni sa externalizam partea de preluare a comenzilor exclusiv catre departamentele de HR”, afirma Radu Balaceanu (foto), country manager Foodpanda Romania.
Acesta estimeaza, tot in baza rezultatelor si a feedback-ului primit de la angajati si corporatii, extinderea proiectului in mai multe zone ale Capitalei, dar si in alte orase mari cu prezenta Foodpanda, precum Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Constanta sau Brasov.

Citeste si:

Foodpanda.ro colaboreaza, in prezent, cu peste 350 de restaurante din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov, Constanta, Arad, Ploiesti, Oradea, Galati si Sibiu, fiind lider de piata pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mancare din Romania.

Printre concurentii FoodPanda se numara Oliviera, HipMenu sau FoodMe.