Compania a generat in 2014 afaceri de 285 milioane de euro, in crestere cu circa 65% fata de anul precedent. Investitiile masive ale companiei in extinderea internationala (Polonia – n.r.) dar si punerea la punct a sistemelor IT si a marketplace-ului local au dus la adancirea pierderilor.

Astfel, compania a inregistrat, conform Ministerului de Finante, pierderi de 13,2 milioane de euro in 2014, fata de pierderile de 1,5 mil. euro in 2013.

Intr-un interviu exclusiv cu wall-street.ro, Iulian Stanciu sublinia ca „marketplace-ul are o pondere din totalul vanzarilor de 20%; ca numar de comenzi, peste 25%, si tot adaugam companii. Este o schimbare de pozitionare a eMag – de la un operator intr-o nisa, la un centru comercial – nu doar in Romania ci regional”.

Citeste si:

Citeste aici intreg interviul cu seful eMag, in care detaliaza planurile si perspectivele eMag.

Principalii concurenti ai eMag sunt Altex, Domo, precum si Cel.ro sau PCGarage.ro.