„Consolidarea echipei de management face parte din strategia companiei de extindere pe piata locala si la nivel regional. De asemenea, urmarim cresterea numarului de parteneriate cu producatori si retaileri si eficientizarea proceselor din punct de vedere comercial. Pentru urmatoarele luni, avem in vedere si implementarea programelor pentru dezvoltare profesionala in interiorul Depanero si crearea de alternative inovative prin care sa le oferim clientilor variante inedite si eficiente de solutionare a solicitarilor acestora”, spune Adrian Antohi, director general Depanero.

Cu o experienta de peste 11 ani in resurse umane, ocupand roluri atat de specialist HR pe segmentele de compensatii si beneficii, training si dezvoltare, recrutare, cat si de director de resurse umane in companii de eCommerce si retail, Irina Mincinopschi s-a alaturat companiei, la inceputul lunii septembrie, in functia de director de resurse umane. Ea va dezvolta strategia de HR a companiei avand ca prioritati pentru acest an implementarea programelor de dezvoltare profesionala, managementul performantei, precum si identificarea si cultivarea talentelor din organizatie.

Incepand cu 1 august, departamentul comercial si relatia cu partenerii au fost preluate de Cristina Crangus. A absolvit in 2007 Facultatea de Relatii Economice Internationale din cadrul Academiei de Studii Economice si in 2008 si 2009, doua masterate in Geopolitica si Relatii Internationale, respectiv Management si Comunicare in Afaceri. Are o experienta de peste noua ani in domeniu si a lucrat in industria FMCG pentru GlaxoSmithKline, unde a condus echipa de vanzari si ulterior a gestionat relatia cu marile lanturi de retail din Romania. Dupa o perioada petrecuta la British Romanian Chamber of Commerce, a preluat functia de director comercial la Depanero. Din aceasta pozitie va fi responsabila in perioada urmatoare de eficientizarea proceselor din punct de vedere comercial si de elaborarea si implementarea strategiei de crestere a numarului de clienti.

Functia de Customer Experience Manager a fost preluata la 1 iulie de Iulia Palaghie (foto). Ea este responsabila de cresterea increderii clientilor in serviciile Depanero prin oferirea de raspunsuri prompte si solutii customizate la solicitarile acestora. Are o experienta de noua ani in Customer Care. A lucrat in industria de telecomunicatii la Orange Romania, unde a ocupat mai multe pozitii, din care a gestionat relatia cu clientii si a imbunatatit calitatea serviciilor oferite de operatorul telecom. De la inceputul lunii iulie si pana in prezent, a implementat in cadrul Depanero proiecte precum sistemul de „call back” pentru clientii care doresc sa fie reapelati in loc sa fie preluati direct de operatori si aplicatia dezvoltata special pentru zona de receptie, care permite inregistrarea automata in sistem si afisarea numelui clientului in ordinea inregistrarii.