In acest trimestru retailerul a trecut de 1 milion de comenzi procesate. Raportat la aceeasi perioada aferenta anului 2015 numarul de comenzi procesate a crescut cu 50%.

Referitor la categoriile de produse, comparativ cu 2015 categoria de telefoane si televizoare a crescut cu peste 80%, electrocasnicele si produsele de ingrijire personala cu 50%, iar vanzarile de gadgeturi s-au triplat. Nu acelasi lucru se relateaza si despre tablete. Aceasta categorie de produse a inregistrat o scadere de aproximativ 30% in vanzari ceea ce indica faptul ca preferintele utilizatorilor in materie de dispozitive mobile se restrang tot mai mult in jurul smartphone-urilor si gadgeturilor.

Aproximativ 25% din vanzarile acestui trimestru au fost generate de pe dispozitivele mobile (tablete
si telefoane mobile) si 75% de pe desktop, acesta din urma fiind in continuare principalul device de pe care consumatorii decid sa incheie tranzactia, chiar daca un numar destul de mare folosesc mobilul in procesul de documentare din preachizitie.

Citeste si:

“Chiar daca o crestere de 40% de la an la an pare o cifra foarte buna si una la care afacerile offline pot doar sa viseze, cred se putea face mai mult. Ne-am propus pentru 2016 sa acceleram dezvoltarea CEL.ro atat prin largirea portofoliului de produse, cat si prin preluarea magazinelor online concurente. Din pacate lipsa de capital ne-a fortat sa nu punem in practica tot ce ne-am propus si sa ne multumim doar cu acest 40%. Vom incepe cautarea in mod activ a unui investitor care sa ne poata ajuta in maximizarea potentialului CEL.ro si al pietei”, a declarat Tiberiu Pop, CEO si actionar unic al magazinului online.

CEL.ro a raportat la prima estimare a vanzarilor din T1 2016 o crestere cu peste 40% a vanzarilor fata de T1 2015. Magazinul online a inregistrat in anul 2015 vanzari de 40 milioane euro, are un portofoliu de peste 100.000 de produse si are peste 1.000.000 de comenzi procesate pana in prezent.

Principalii concurenti ai Cel.ro sunt eMag, Altex, precum si Flanco sau evoMag.ro.