Informatia ca Mega Image intentioneaza sa lanseze propria platforma de comert online incepand cu anul viitor a fost confirmata de mai multe surse din piata.

"Nu am declarat ca se va incheia colaborarea cu eMag, ceea ce am spus a fost faptul ca aceasta cooperare cu Emag este una de succes si va ramane un punct strategic pentru business-ul nostru din domeniul online. Pe viitor, vom folosi expertiza din cadrul Grupului Ahold Delhaize pentru a trece la faza urmatoare de dezvoltare in care vom putea satisface si mai bine nevoile clientilor nostri", a comentat in dreptul la replica directorul general al Mega Image, Vassilis Stavrou.

Retailerii clasici au o portiune destul de mica a segmentului de e-Commerce cu vanzari totale estimate la cateva zeci de milioane de euro.

"Grupul nostru are mai multe moduri de a face asta (e-Commerce, n.r.). In primul rand avem un marketplace care este detinut de Ahold. (…) Ceea ce avem nevoie si ce vom face este sa luam toata aceasta experienta si sa cream aici si sa operam ceea ce va fi urmatorul pas fata de ceea ce facem acum", a declarat directorul Mega Image, prezent la o conferinta organizata pentru prezentarea celei de-a zecea editii a Deloitte CE Top 500.

Care este cel mai ieftin supermarket online din Romania

Care este cel mai ieftin supermarket online din Romania

Citeste si:

In cadrul acestui marketplace online al Ahold, sunt disponibile diferite categorii de produse, inclusiv carti. De asemenea, Ahold are si platforme cu activitate clasica de e-commerce.

Mega Image livreaza produse pe Internet prin intermediul unui parteneriat cu eMag, incheiat in 2014. Principalul concurent al companiei pe zona de e-Commerce este Carrefour-Online.ro.

Mega Image continua asaltul: va deschide 80-90 de magazine pe an

Mega Image continua asaltul: va deschide 80-90 de magazine pe an

Grupul Ahold, care a fuzionat recent cu Delhaize (proprietarul Mega Image), are o prezenta puternica pe online, prin mai multe platforme, respectiv bol.com - marketplace in care sunt prezenti mii de comercianti parteneri, dar si ah.nl si Peapod. In timp ce bol.com este lider al retailului online in Belgia si Olanda, ah.nl este un lider al segmentului de comercializare de alimente online in Olanda, iar Peapod in SUA.

Sursa foto: AgerpresFoto