Oficialii retailerului online declara ca este primul an in care categoria de laptopuri nu mai detine titlul de cele mai vandute produse, inregistrand chiar o scadere de 6%. Aceasta categorie a fost detronata de cea a telefoanelor mobile care au inregistrat anul acesta o valoare mai mare a vanzarilor.

Dintre brandurile spre care se orienteaza cel mai des consumatorii, Samsung este in topul preferintelor cu 40% din vanzari, urmat la diferenta destul de mare LG cu 10% si Apple cu 7%.

Trendul de crestere a fost inregistrat pe mai multe categorii de produse. Cea mai notabila crestere apartine categoriei de aere conditionate unde s-au vandut peste 3000 de produse, cresterea fiind de peste 400% fata de 2016. Este urmata de categoria de electrocasnice mari cu o crestere de 300% si electrocasnicele mici -> 200%.

Citeste si:

Acestora li se adauga categoriile de parfumuri si auto care au inregistrat in prima jumatate a anului 2016 cresteri de peste 200%. Per total, cresterea pe primele 7 luni este de 45% atat ca numar de facturi, cat si ca valoare.

Pe site-ul www.cel.ro intra lunar aproape 3 milioane de vizitatori, cam de 3 ori traficul dintr-un mall. Accesarile de pe mobil au crescut cu peste 40% fata de anul trecut ajungand sa reprezinte in luna august 45% din traficul de pe Cel.ro.

Principalii concurenti ai companiei sunt eMag.ro, PCGarage.ro, EvoMag.ro, dar si jucatori traditionali precum Altex si Flanco.