“Consideram ca este un potential mare, mai ales ca platile pe piata de digital goods, software, SaaS si servicii digitale pe care o deservim sunt realizate aproape total prin card”, spune Delia Ene. In functie de costuri si studiile de fezabilitate pe care le vor realiza pe pietele internationale, este posibil ca in urmatoarele luni Avangate sa introduca Apple Pay.

“Au crescut mult vanzarile de abonamente, fata de achizitii singulare si acest lucru ne deschide noi oportunitati. Vorbim de instrumente de retentie a clientilor (revenue recovery tools – n.r.)”, puncteaza oficialul companiei.

Practic, acestea sunt seturi de servicii care ajuta la cresterea ratei de reinnoire a abonamentelor clientilor – au grija sa repete extrageri in cazul in care una dintre ele a esuat, sa nu fie cardurile expirate, sunt diferiti algoritmi si date care ajuta trimiterea de mesaje personalizate pentru clienti. “Per total, cu astfel de instrumente, rata de recuperare creste cu 10-20%, fiind un diferentiator clar in piata”.

Pentru Avangate, acest lucru reprezinta una dintre prioritati. 80% din clientii finali ai companiei sunt persoane fizice, in timp ce 20% sunt firme care cumpara online. “Ar fi bine ca firmele pe care le ajutam sa isi vanda serviciile sa targeteze mai mult si piata locala. Majoritatea se duc catre SUA, de exemplu, piata care acopera peste 50% din software/digital goods. In Romania, din total, se vinde sub 1%”, spune Delia Ene.

Romania, pe locul 22 la vanzari de servicii software si SaaS prin Avangate

Practic, Romania este pe locul 22 la nivel de vanzari de servicii software si SaaS prin Avangate la nivel global, reprezentand 0.54% din totalul acestor vanzari. Cele mai importante 10 tari (Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Canada, Germania, Australia, Franta, Japonia, Olanda, Italia si Spania) aduna 80% din vanzarile totale realizate de producatorii de software, SaaS si alte produse si servicii digitale prin interemediul Avangate.

Citeste si:

La nivel de produse si servicii digitale cumparate in Romania, atat de catre companii cat si de catre consumatorii individuali, in top se afla cele de securitate (67%), urmate de utilitare (“utilities”) (10%), confidentialitate (“privacy”) (6%), instrumente de marketing (3%) si multimedia (2%).

Mai jos in lista serviciilor vandute sunt cele destinate B2B, Avangate adresandu-se in special B2C.
Dupa vanzarea Avangate catre Francisco Partners, de acum trei ani, mare parte din echipa de executives a companiei a fost schimbata, cu exceptia lui Cristian Badea si a Adrianei Iordan (CIO si CPO). “Ca targetare pe piata, am mers mai mult si pe enterprise level si am incercat si mai multe piete – legal software sau eBooks, insa in continuare ne axam pe ceea ce stim cel mai bine – SaaS, software”.

EXCLUSIV - Seful Avangate, dupa tranzactia cu Francisco Partners: Ne extindem puternic, suntem o racheta ce decoleaza!

EXCLUSIV - Seful Avangate, dupa tranzactia cu Francisco Partners:...

Multe companii majore si divizii de-ale lor, precum HP Software, aleg sa testeze anumite servicii sau solutii, comercializand pe deja existenta retea si platforma Avangate. “Au nevoie de forta de vanzare si este mai usor, mai simplu, sa vanda prin noi. Reprezentam, totodata, si o platforma de testare a noilor servicii si produse lansate de terte companii”, mai spune Delia Ene.