„Programul non-stop de Black Friday pe care ni l-am asumat, dar si parteneriatele pe care le-am incheiat cu companiile de curierat, ne-au permis sa livram produsele intr-un timp record. Prima masina pentru livrarea coletelor a plecat catre clienti vineri, la ora 6 dimineata. Practic, comenzile inregistrate in primele minute dupa miezul noptii s-au livrat clientilor din Bucuresti in aceeasi zi, incepand cu ora 8 dimineata”, spune Mihai Patrascu, CEO evoMAG.

In cele trei zile de Black Friday (18 – 20 noiembrie), numarul total de vizite pe site-ul evoMAG.ro a fost de peste 800.000. Varful de trafic a fost atins imediat dupa startul campaniei, la ora 00:10, cand pe site erau peste 35.000 de vizitatori unici simultan. Interesul crescut a determinat epuizarea rapida a stocului pe anumite categorii. Astfel, dupa prima zi de Black Friday, se epuizase deja peste 60% din stocul de produse aflate la promotie cu aceasta ocazie.

Barbatii au fost cei mai cheltuitori. Astfel, din totalul clientilor care au comandat, 73% au fost barbati. De asemenea, jumatate dintre clientii care au ales sa plateasca cu cardul, au optat si plata in rate.

De Black Friday, cele mai vandute produse au fost smartphone-urile, televizoarele, gadget-urile, laptopurile si electrocasnicele mici.