Traficul total eMAG a crescut considerabil (+63%) fata de 2015 si a ajuns la 270 de milioane de vizite, cu doua luni, septembrie si decembrie, in care mobile-ul a adus peste 60% dintre acestea. Evolutia este dubla fata de estimarile initiale.

In ultimii doi ani, vizitele de pe dispozitivele mobile au crescut de cinci ori, depasind atat ca ritm de crestere, cat si ca valoare absoluta evolutia traficului de pe desktop. Comparativ, desktop-ul a adus aproximativ 120 de milioane de vizite in 2016, cu 23% mai mult fata de anul precedent.

Cele mai multe comenzi plasate de pe dispozitive mobile, 62%, au fost facute de persoane care au pana in 35 de ani.

Citeste si:

„Folosirea smartphone-ului a devenit fireasca, iar comertul online se potriveste foarte mult cu acest comportament. Clientii sunt astfel aproape de toate produsele pe care si le doresc. Eforturile facute de noi in tot ceea ce a insemnat dezvoltarea si imbunatatirea aplicatiei eMAG se reflecta in gradul ei ridicat de utilizare. Aplicatia permite clientilor nostri sa se informeze instantaneu despre produsele care ii intereseaza, sa citeasca review-urile facute de ceilalti utilizatori, ceea ce ii ajuta sa ia decizia de cumparare repede”, a declarat Bogdan Axinia, VP Platforms & Technology Director eMAG.