Astfel, clientii Fashion Days din Romania au plasat comenzi dupa ora 00:00 mai ales de pe dispozitivele mobile si au cumparat pantofi clasici, pantofi sport, rochii, sacouri, ceasuri si accesorii, genti, haine pentru copii, dar si obiecte decorative pentru casa. Majoritatea comenzilor plasate in timpul noptii (41,69%) au fost inregistrate in intervalul 00:00 – 01:00, iar cele mai multe achizitii au fost facute din Bucuresti (43%), Timisoara si Cluj-Napoca. In medie, valoarea unei achizitii nocturne a fost de 282 de lei.

„Clientii nostri, aflati mereu in miscare si cu timp tot mai limitat, isi doresc sa poata face cumparaturi de oriunde si oricand: in mijloacele de transport, in drumul spre birou, in vacanta, asteptand la restaurant, si chiar noaptea, cand au mai mult timp liber si se pot bucura de oferta diversificata de branduri si produse potrivite oricarui stil, pe care o gasesc in magazinul nostru online.

La Fashion Days, observam in fiecare an un interes crescut pentru cumparaturi in intervalul 00:00 – 06:00 si ca tot mai multe comenzi sunt plasate de pe smartphone si tableta, clientii profitand de avantajele oferite de aplicatia Fashion Days, precum navigarea rapida, cea mai buna selectie de produse si branduri, optiuni de filtrare utile si imagini de cea mai buna calitate”, spune Andrei Chirila, chief marketing officer Fashion Days.