Comentarii pe articolul INTREBAREA PENTRU CITITORI: A fost Isarescu un premier bun in 2000?


comentariu

Birza Corina la 27 Mai 2011, ora 15:29
Buna ziua,
nu cred din punctul meu de vedere, ca putem face aprecieri in acest sens , intrucit d-nul Mugur Isarescu a beneficiat de un mandat scurt, care nu a permis exercitarea acestei functii in deplinatatea ei.
Il consider o persoana foarte bine pregatita in domeniul financiar, si cred ca acest aspect ar putea fi relevant doar in situatia in care ,mandatul ar fi fost exercitat pina la capat!
O zi excelenta intregii echipe.!
Mircea Ivan la 27 Mai 2011, ora 16:06
Dl. Isarescu a fost (in ciuda a ceea ce spun altii), cel mai bun prim ministru al Romaniei, cu toate ca perioada cat a exercitat aceasta functie a fost aprox.1 an
Nu acelasi lucru putem spune despre Traian Basescu, care a fost, este si va ramane cel mai nepotrivit presedinte al aceleasi biete tari, si care, din "neica nimeni", a ajuns sa dea lectii romanilor.
Cenan Maria la 27 Mai 2011, ora 16:08
Avand in vedere pregatirea sa cred ca ar fi un premier mai realist decat multi care au fost si nu au facut decat rau, dar pentru asta ar trebui sa participe si sa activeze macar un mandat!
In 2000 erau alte conditii si nu cred ca a fost pe placul multora, deci...
Sincer, mi-as dori un premier ca Mugur Isarescu, i-ar pune in umbra pe multi!
Este un om cult, cu o buna pregatire si cu mult bun simt. Sunt convinsa ca nu ar fi interesat doar de bunastarea personala si ar face ceva si pentru tara asta si poporul ei, dar pentru asta ar trebui propus si mai ales lasat sa faca ... curatenie generala... in multe locuri!
la 27 Mai 2011, ora 16:11
Buna ziua,
parerea mea este ca a fost un bun premier si poate ar fi fost o solutie pentru Romania in criza .
Attila Szasz la 27 Mai 2011, ora 16:12
Da, ar fi bine sa fie foarte 'pregatit' si la votarea hotararilor sa nu-i treaca prin minte numai scaderea pensiilor si cresterea TVA-ului sau impozitelor, ca asa oricine poate guverna.Oricum are 'ceva' experienta in domeniul economic, dar asta inca nu inseamna ca sigur va fi un premier bun.
Ghitescu Teodor la 27 Mai 2011, ora 16:23
Dl. Mugur Isarescu este un excelent specialist in finante banci. Din pacate nu si-a pus competentele in slujba cetateanului majoritar (democratiei), ci impotriva lui, in favoarea oligarhilor interni si externi.
Cea mai evidenta contributie este cea de depreciere a leului si prin consecinta deposedarea populatiei de economiile facute inalinte de 1989 (alaturi de masurile economice ale altor mari specialisti, fost prim ministrii: Roman, Stolojan).
Ei au ales pentru Romania calea cea mai antidemocratica si retrograda, pe care daca se va insista, se va ajunge la distrugerea iremediabila a poporului roman.
Desi acest f.f.f. scurt comentariu nu este "pe linia" guvernantilor, sper ca nu poate fi considerat "un atac la persoan sau institutie" ci o analiza globala a rezultatelor economice si soiciale datorate contributiei "marilor noastre personalitatiactuale"!.
Necsulescu Adrian la 27 Mai 2011, ora 16:31
Din pacate pentru romania actuala situatie in care ne aflam i s-a datorat in mod direct lui. Inflatie pest 8% datorie externa 94 mld euro populatie care traieste pe credit. Ce imbecil poate spune ca este bun guvernator/premier??? poate e bun pt interesele sale...poate e bun pentru interesele bancilor straine.
Va aduc aminte ca nu s-a opus niciunei masuri a guvernelor....cum poti declara ca e bun din moment ce datoriile externe ale tarii si datoriile populatiei la banci au crescut ingrijorator de mult? cand TVA a crescut incurajand inflatia, cand deficitul bugetar e mare.... la o asa politica financiar-monetara in 20 de ani o sa fim la pamant.
Un guvernator care a tinut partea bancilor straine in fata romanilor, un guvernator care s-a umplut de bani din comisioane grase...voi pe ce lume traiti?
Minea-Grigore Ecaterina la 27 Mai 2011, ora 16:33
In perioada cat a indeplinit functia de premier,nu a avut timpul fizic necesar sa faca ordine si disciplina, pentru ca mai apoi sa poata face ceva.
Oricum ar fi, la valoarea pe care o are acest om,in mod cert Romania n-ar fi ajuns in situatia aceasta.Dar ce sa facem?
Oameni cu pregatirea domniei sale sunt extrem de rari in Romania si nici nu se implica, deoarece in practica de guvernare n-ar trebui sa fie amestecata politica.Deocamdata, la noi nu se poate, iar aceasta afirmatoe, nu constituie decat un slogan electoral.
Avem nevoie de un premier ca dl. Isarescu, insa sunt de acord cu pozitia domniei sale de a nu parasi Banca Nationala.
In alta ordine de idei, as vrea sa fac precizarea ca un astfel de sondaj nu cred ca poate face lumina in aceasta chestiune pentru ca nu stiu cati romani au habar despre Scoala Guvernarii si mai ales daca au cunostintele si informatiile necesare pentru a se pronunta in astfel de cazuri.
Problema este foarte delicata .
Nu stiu cand se vor trezi romanii nostri incat sa nu mai creada povesti cu Alba ca zapada si cei 7 pitici, Feti frumosi, Ciclopi si Ilene Cosanzene.
O zi minunata tuturor.
Viorica Popa la 27 Mai 2011, ora 16:47
Pentru perioada scurta cat a fost la Palatul Victoriei ca Prim ministru interimar a fost singurul om "politic' demn de functia pe care o detinea.Insa,este parerea mea, este mult mai bun ca Guvernator al Bancii Nationale,are o functie mult mai responsabila decat a unui prim-ministru.Toti cei care s-au perindat si care se vor mai perinda pe la Palatul Victoria ar putea sa invete cate ceva de la Domnul Isarescu -are prestanta,inteligenta si merita tot respectul.
Gaza Adrian la 27 Mai 2011, ora 17:19
am o singura nedumerire !
daca domnia sa Guvernatorul este asa de bine pregatit si vertical si apolitic cum clamati dvs. cei mai multi, atunci cum se face ca sistemul bancar a aavut parte de cel putin doua "crahuri" senzationale, ramase pana in ziua de azi sub semnul ?????????????????
1. devalizarea bancorex !
2. devalizarea B.I.R! (ati sesizat ca n-am scris...falimente !?)
haideti d-lor avocati de circumstanta ai d-lui guvernator, si explicati-mi unde a fost atunci la vremea sa, priceperea, pregatirea si neimplicarea politica...
la 27 Mai 2011, ora 17:29
Buna Ziua

Nu-l putem considera un om valoros in meseria lui pentru ca nu este...Nu a dovedit nimic... A generat inflatia teribila din ani 95-97... Nu a impiedicat nici unul din falimentele bancare din perioada postdecembrista.Ca sa fiu scurt a invatat odata cu noi...
CONCLUZIE: NU ESTE CU NIMIC MAI BUN DECAT CEILALTI !
Parea mea, este ca nu trebuie sa ne dorim un om ezitant (gen Stolojan sau chiar Iliescu) acestia nu vor situa tara noastra pe un drum ascendent,si acest lucru nu pentru ca nu ar dori ci pentru ca nu pot (metoda un pas nainte ,doi napoi).
Deci nu a fost nici mai bun nici mai rau ca si alti dar important este ca nu-si doreste functia de premier sau presedinte ,daca viza aceste functii se declara interesat ( probabil ca-l lasa acum pe Gigi Becali - doar asa a fcut si cu Bselu).

Andrei Cristescu la 27 Mai 2011, ora 17:45
Faorte bine spus domnule Necsulescu Adrian! Ar trebui sa-si dea demisia pt ca a saracit destul oamenii acestei tari!
Mares Stefan la 27 Mai 2011, ora 18:28
Aveti dreptate, are prestanta,inteligenta si poate ca ar si merita tot respectul, daca atunci cand a ajuns prim-ministru ar fi acceptat sa ne dezvaluie care e diferenta intre salariul de prim-ministru si cel al guvernatorului BNR. Sau daca chiar inainte de a candida la presedintia Romaniei, avand de fapt atunci si "painea si cutitul", ar fi facut ordine si o ierarhizare corecta la salarizarea functiilor reprezentative vremelnice dar in care persoanele in cauza sunt fie alese, fie numite politic , respectiv cele de "tehnoicrat" cum ar fi inclusiv cel de guvernator al BNR. Este aberant ca functionarasii BNR-ului sa se creada "buricul pamantului" doar si pentru ca pentru a-l apara leul nostru de toate zilele, i-au indatorat si pe stranepotii nostrii.
Si culmea ironiei, tot balonul acesta artificial umflat ,de cand Isarescu este in fru8nte BNR, s-ar putea exploda foarte curand.
Poate chiar inainte de 2014!
Ca doar prin masurile luate ori posibile a mai fi realizate, deja ne-am sters la ochi de a mai vedea vreodata si-n Romania un euro ca moneda nationala.
la 28 Mai 2011, ora 01:45
Cred ca din punct de vedere mai realist cu parerea ar trebui sa-si dea un alt speialist in finante gen dl Ilie Serbanescu .De ce?Ptr ca masurile luate de dl Isarescu atunci in anii 1999-2000 nu si-au atins tinta decat cand PSD-ul a ajuns la putere deci cand el s-a intors la BNR.Iar un specialist in finante stie ce rezultat are luarea unor decizii gen impozitarea graduala sau unica etc Isarescu a facut si greseli in fruntea BNR raspunzand la comenzi politice vezi devalizari de banci BIR ,BANCOREX etc Cred ca dupa atatia ani la conducerea BNR ar trebui sa se retraga onorabil lasand sa vina sange proaspat in venele unei institutii atat de importante Maurul si-a facut datoria...Da,eu cred ca a fost un premier bun comparativ cu ce am avut din 90 pana azi.De fapt nu prea am cu cine face comparatie..Va salut pe toti
Mihai la 28 Mai 2011, ora 13:03
La mandat de un an cat a avut nu cred ca poate cineva sa zica daca a facut ceva, dar sunt ferm convins ca daca ar veni ca prim-ministru nu ar reusi sa faca ceva.La cat de murdara e politica la noi o sa fie in mocirla instant si nu o sa mai poata sa iasa de acolo, si incet incet o sa-si piarda avantul. La finante poate ar reusi sa faca ceva, fiind si pe specialitatea lui. Dar cum numirile sunt facute politic restu e .......

  Inapoi la articolul INTREBAREA PENTRU CITITORI: A fost Isarescu un premier bun in 2000?

Setari Cookie-uri