Comentarii pe articolul Cum controleaza PR-istii romani situatiile de criza


PR nu inseamna media relations

Sorina Mihai la 24 Septembrie 2007, ora 09:58
PR nu inseamna media relations
Un articol relevant pentru industria de comunicare. Majoritatea clientilor vor doar servicii de media relations de la PR-isti, ceea ce inseamna superficialitate.
Constantin Tudoran la 24 Septembrie 2007, ora 12:01
Intr-adevar... desi nu ma pot stapani sa nu comentez ca firma de PR care gestioneaza accountul DANONE pare a fi sub nivelul marii ca mod de gestiune al "crizei dioxinei". Chiar si acum in hipermarketuri de tip Cora, Carrefour, etc. clientii ocolesc cu strasnicie produsele Danone. Eu unul n-am mai cumparat de multa vreme nimic de la ei. Romanul are o vorba: paza buna trece primejdia rea. Nimeni nu vrea sa riste pentru DANONE. Dupa opinia mea e in continuare vina firmei de PR care NU STIE in mod evident cum sa "refaca" macar firma DANONE. Cred ca vor trece ani pana ce volumul lor de vanzari va reveni la "normal". O imagine clasica din Cora Lujerului: la raionul de lactate rafturile sunt semigoale la mai toti producatorii (inclusiv la "no-name") doar la DANONE sunt complet pline si nimeni nu le atinge. Asa PR mai rar...

  Inapoi la articolul Cum controleaza PR-istii romani situatiile de criza