Comentarii pe articolul 10 reguli pentru a fi un bun HR manager


10 reguli , ha !

Roxana Antoche la 12 Februarie 2008, ora 15:53
10 reguli , ha !
Aceste sfaturi/reguli ar trebui sa le citeasca patronii si sa le aplice managerii .Nici un patron nu va fi de acord cu acordarea timpului liber - pauza de masa , si daca patronul nu e de acord , managerul nu are intotdeauna cuvantul final.Eu de exemplu lucrez la patron neamt si nu se pune problema sa ai liber nici macar pt.o tigara , dar de mancat nici nu mai pun problema.Ei nu stiu cum sa faca mai multa economie de personal si sa ii acapareze cu sarcini mai multe pe angajatii pe care ii au , sa nu mai zic ca te cheama din concediu medical(mort-copt cum esti trebuie sa vii pe baricade) ca sa isi umfle ei buzunarele .Pai acelasi patron in Germania nu face veci asa ceva.
Si nu sunt o angajata oarecare , fara studii , ci , din contra am 2 facultati si degeaba , nu ti se respecta nici cele mai minime drepturi.
Vorba cuiva "traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul ".Va salut !
Florentina Gheorghe la 12 Februarie 2008, ora 19:12
Vinovata esti tu si nu patronul, pentru ca accepti sa fii exploatata ca un sclav. Daca nu iti aperi singura drepturile, nimeni nu te poate ajuta si tot ce vei obtine este poate compatimirea noastra ca nu ai coloana vertebrala dreapta. Fa reclamatie la Oficiul Fortelor de Munca si sunt convinsa ca situatia se va imbunatati.
Succes.
Irina Cristea la 12 Februarie 2008, ora 20:56
Nu pun la indoiala cele spuse de tine, dar exista si patroni care-si asculta managerii. Un manager competent trebuie sa-si implementeze cat mai bine skilurile de leader, dar asta numai daca se focuseza cat mai mult pe realizarile si problemele care le intampina resursa umana in activitatea pe care o desfasoara, recompensand-o si venindu-i in ajutor fara a risca sa-i stirbeasca increderea in capacitatile ei, in cazul in care se confrunta cu probleme. Nu mi-as desfasura activitatea in cadrul unei companii care nu respecta omul, ca fiinta, si care nu "ofera" nimic mai mult decat presiuni si lipsa de apreciere. De cele mai multe ori cred ca este vina noastra, a salariatilor, care acceptam un astfel de comportament din partea angajatorilor, asadar...atata timp cat ne lasam antrenati in astfel de jocuri nu ne ramane decat sa dansam dupa cum canta ei... Si totusi...nu ne obliga nimeni sa o facem...deci de ce sa ne plangem? so...love it, change it or live it!
Roxana Antoche la 13 Februarie 2008, ora 11:51
Nu cred ca aveti dreptate.pentru un loc de munca in ziua de azi trebuie sa dansezi dupa cum iti canta ei(patronii/managerii).Si daca nu iti convine poti pleca pentru ca in ziua de azi nici un om nu e de neinlocuit , asa ca nu cred ca e vorba doar de coloana vertebrala , ci si de nevoia fiecaruia de a avea un loc de munca si bineinteles de bani.In orasele mici , cum e si cazul meu nu imi gasesc asa de usor de lucru .
Cristina Dediu la 14 Februarie 2008, ora 14:32
Unii patroni au inteles ca aceste 10 reguli prezentate in articol sunt foaret importante pentru rezultatele angajatilor. niste angajati multumiti si care se simt apreciati isi vor respecta mai mult proiectele...cel putin in domeniul advertisingului lucrurile se misca in directia asta. si ca sa se ajunga aici si angajatii trebuie sa puna piciorul in prag la un moment dat, nu doar sa mormaie nemultumiti pe coridoare continuand totusi sa-si indeplineasca sarcinile impuse aberant.

  Inapoi la articolul 10 reguli pentru a fi un bun HR manager