Actualitate
Stiri despre Investitii
Stiri din Business
IT & Media
Lifestyle
Wall-Street Special
Calculator salariu net: Introduceți salariul brut pe care îl primiți de la angajator pentru a afla care este suma efectivă care vă intră în cont la finalul lunii. Calculatorul de salariu net dezvoltat de Wall-Street.ro va afișa defalcat principalele taxe și contribuții pe care angajatorul le plătește din salariul brut. După introducerea salariului brut, selectați în câmpul ”industrie” domeniul în care activați pentru afișarea completă a sumei în calculatorul salariului net.
Comentarii pe articolul Romtelecom: Ca sa pastrezi un angajat, trebuie sa lucrezi cu seful acestuia
Nu exista HR in Romtelecom
iar ca si client constat o imbunatatire a client service-ului lor, ceea ce, zic eu, e de bine:)
Tocmai stiu un prieten ce a plecat din aceasta organizatie din cauza "sefului".
Degeaba a dat semnale, degeaba sindicat (sunt pe mana), a trebuit sa plece. Oricum nu acolo ai era locul!
Angajati care s-au deplasat cu auto personal in interes de servici si carora nu li s-a decontat benzina pentru ca nu au facut nu stiu cate hartoage. Birocratie infecta!
Iar despre atitudinea angajatilor fata de clienti, pana la urma daca nu exista un program de training, nu poti sa ceri ceva de la ei. De fapt nu exista nici un program de training coerent in Romtelecom.
Concluzia, traiti clipa, profitati in aceeasi masura de angajator in masura in care profita si angajatorul de voi, respectati-l sau nu exact in aceeasi masura in care va respecta sau nu si el pe voi. Si cand spun acest lucru nu ma gandesc sa tineti cont numai la salariul, bonificatiile pe care le primiti pentru munca prestata ci si, sau mai ales la conditiile de munca pe care vi le ofera, la gradul stresului "pana cand va avea nevoie de mine angajatorul acesta?"
PS: Marie!!!
1 Domnisoara Sanziana sa nu uite ca , lasand la o parte deciziile de mai sus, clientul intra in contact cu operatorul. Clientul este pe pozitia pe care il pune operatorul.Prin pasarea responsabilitatii catre alti colegi/departamente, prin acordarea unui suport nedocumentat stiintific sau neimplicare suficienta, e si normal ca acest client sa fie pe ultimul loc.
2 Domnul Ioan are foarte mare dreptate.Managementul resurselor umane este foarte prost in aceasta companie.Deciziile care vin de sus nu au nici o legatura cu realitatea cotidiana din call-centerele din Romtelecom.Sunt niste decizii care pleaca de la premise ipotetice iar beneficiile vazute de managerii din Romtelecom sunt numai pe hartie deoarece efectele obtinute sunt alte.
3 Domnul Iulian are foarte mare dreptate.Oamenii de valoare pleaca. Cat timp el a ramas timp de 2 ani, ori nu este uunul din acestia, ori implicarea sufleteasca si provocarea pe care postul dansului le implica sunt foarte mari iar satisfactia sa in momentul in care merge noaptea la culcare este comparabila cu placerea pe care i-o ofera activitatile sexuale.Nu este nici normal si nici corect sa iti critici colegii de echipa.Chiar nu este nici u"oamenii de valoare nu mai vrea sa lucreze in Helpdesk". Asta face parte din cunostintele necesare pentru testul teoretic, de inteligenta sau psihologic? Sau poate muzica de calitate indoielnica sa conduca destinele acestui lup singuratic, deschizator de drumuri in calea satisfacerii nevoilor clientului?
In al 2-lea rand tot ce s-a scris m-ai sus este complet adevarat si atata timp cat angajatii sunt tratatii "ca niste sclavi" acest lucru se va reflecta in relatii acestora cu , clientii (din pacate ).
insa cum spunea bunicul meu ,cine are urechi de auzit sa auda, si sa speram ca aceste mesaje vor ajunge la urechile celor multi care fac putin din aceasta companie.
SA AUZIM DE BINE !!
Acolo nimeni nu va rezista decat cel mult 2 ani. Nu mai este ca pe vremea telefonistelor din analogice, volumul de apeluri de rezolvat a crescut proportional cu micsorarea numarului de angajati.
Dar voi va plangeti la casca ?
Sa vedeti ce este in tehnic si mai ales la operare retea. Casca vi s-ar parea o joaca.
Eu am lucrat in tehnic 17 ani, 17 ani de centrala analogica, si la 39 ani , considerat depasit am fost sfatuit sa plec cu acordul partilor, si nu am fost singurul.
Ma mirat ca nu ne-au propus si pe noi spre casare totala.
As vrea sa spun mai multe dar deja mi s-au taiat doua comentarii.
In ceea ce priveste articolul sunt dezamagit. Ori manageri HR sunt rupti de realitate si prefera comoditatea, ignoranta, banutzii, un scaunel cald ori pur si simplu este marketing de cacao.
Sper ca aceste comentarii sa DESCHIDA OCHII. Consider ca este o atitudine gresita sa 'tolerezi' scaparile (incompetentele e mult spus, totusi fiecare facem greseli) superiorilor sau sa intorci si obrazul celalat cand primesti o palma, pentru ca astfel nu vom schimba nimic niciodata. Daca nu vom incearca ACUM o schimbare, peste ceva timp si noi vom ajunge team leaderi, comoditatea si ignoranta va pune stapanire si pe noi si vom ajunge exact ca cei pe care ii blamam acum.
Am fost incantat sa aud ca am parasit ROMTELECOMUL din motive personale. Dar sa se stie ca pentru a fi pastrat ca angajat trebuie sa lucrezi cu seful sefului sefului sefului acestuia. Cine a stiut este si acum angajat al R. q.e.d
Este o delasare grasa. Au plecat profesionistii care au tinut in spate compania sau au fost dati afara pt ca nu aveau decolteul destul de mare si picioarele destul de lungi.
Dan
Afara cu ei. Asteptam nemtii poate se schimba ceva.
Nu se stie niciodata ..... Poti in orice clipa sa te impiedici sa cazi. De acolo de sus din varf este mai dureros...Dumnezeu nu doarme! Azi esti, maine, omule, cine stie ce te mai astepta... Mi-e mila de voi! Sa raspunzi devotamentului si sacrificiului cu nedreptate, este strigator la cer. Dar asa orbi si fara suflet, incet, incet va transformati in masini. Mai bine!
SORIN
Oare e posibil asa ceva intr-o companie atat de mare ?
Daca a lucrat cineva pe collection?
multumesc anticipat.
Inapoi la articolul Romtelecom: Ca sa pastrezi un angajat, trebuie sa lucrezi cu seful acestuia