Comentarii pe articolul Branzas: Romania isi poate recunoaste greseala pentru brandul turistic si il poate schimba, atragand simpatie


bravo

Sergiu la 24 August 2010, ora 23:57
Foarte tare si foarte adevarat. Romanii sunt un popor in mare parte sarac, foarte inteligenti si cu traditie. Pentru a reusi pe piata trebuiesc gasite niste atribute cu totul si cu totul specifice Romaniei si tot odata cunoscute. Trebuiesc facute niste statistici pe turistii straini din care sa obtinem ce le place cel mai mult de la tara noastra si la ce considera ei ca suntem unici in lume. As indraznii sa cred ca la peisaje, mancare, traditie (pe care din pacate o abandonam) stam foarte bine. Deci fiti destepti parlamentarilor si nu cheltuiti banii aiurea.
Atanasescu Silvana la 25 August 2010, ora 09:58
Exact! In sfarsit o parere pertinenta, si foarte direct spusa. Ar trebui mai multe pareri din acestea ca sa trezIm parlamentarii si guvernantii din visurile lor snoabe si lipsite de originalitate.

Stiu ca exista asemenea pareri si asemenea profesionisti nu numai in domeniul acesta. Dar or li se inchide gura si nu sunt lasati sa vorbeasca ori prefera sa taca pentru ca stiu ca nu sunt luati in seama.

Hai Guvern, hai Parlament, dati dovada, macar acum in cesul al doisprezecelea ca totusi aveti bun simt si ascultati, macar acum parerea profesionistilor, poate nu este prea tarziu!
Alex la 25 August 2010, ora 13:17
Foarte adevarat, Sergiu. In masura sa ti ofere cele mai bune informatii despre cum vad ceilalti tara si ce gasesc unic dpdv turistic la ea nu sunt doar turistii.

Se poate lucra si cu turoperatori straini, care pot oferi detalii despre cum ar trebui descrisa Romania pentru ca ei sa poata sa vanda cat mai multe pachete cu aceasta destinatie.

De asemenea, oamenii sus pusi din turism ar trebui sa participe mai des la targuri si conferinte interantionale, unde sa se faca ceva promovare, plus sa fie invitati jurnalisti straini in tara, sa fie bagati in programe, sa ia contact cu "paradisul romanesc" si apoi sa vina de la sine cu articole in presa straina. "Am fost in Rom, am facut asta, a fost incredibil, incomparabil..frenetic..".

Se pot face multe. Problema e dezinteresul celor de sus.

  Inapoi la articolul Branzas: Romania isi poate recunoaste greseala pentru brandul turistic si il poate schimba, atragand simpatie

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile