Comentarii pe articolul FOC INCRUCISAT in electroIT: Flanco ataca, Domo raspunde cu un "croseu pamflet"


Gargara

la 26 Octombrie 2011, ora 15:51
hai sa fim seriosi .o gargara ieftina si nimic mai mult .Ma uit la magazinele flanco de la Targu Jiu si spun atat :intr-un interval de 1,5 cam cat stau sa vad ce este pe reducere la ei ,nu intra 2 persoane .Iar campaniile alea prin care maresc pretul pe hartie si apoi fac chipurile un mare discount ,nu rezolva nimic .Intr-adevar s-au copiat unii pe altii in sensul companiilor slabe si mincinoase .Ce marketing ???.Suntem deja in sfarsitul lui 2011 ,iar romanii s-au ghiftuit in prosteala in ultimii ani cu toate prostiile .Prostii care vor fi innoite nu mai devreme de 3 ani .Asta utopie fiind ,realitatea palpabila este o cadere totala datorita saracirii populatiei ,care creste in sensul ramanerii fara un loc de munca si se va indrepta doar spre mancare .Cresterea a fost ,hai sa fim corecti ,in unitati de volum ,datorita scaderii preturilor produselor ,nicidecum in unitati de valoare .Vrajeala si nimic mai mult .Iar directorii astia ,ce sa faca decat sa se impauneze cu ce ???? .Cresteri iluzorii .Pentru ca salariul si pozitia lor depinde exclusiv de treaba asta .Cad pui un nou conducator ,tu ca acctionar astepti un an si-i fixezi o tinta pe care s-o atinga .Retineti in ultii cativa ani in Romania s-a intamplat exact ce s-a intamplat si in celelalte state ,adevarate ,halapismul omului de a avea imediat ,dar platind in ani toate prostiile de pe lume .Care normal nu-i fac de trebuinta .Uitand sa se ocupe de esential ,mancare .Nu de alta dar fara tablete poti trai ,dar fara paine si cartofi nu .Acesti noi directori este clar ca sunt mai mincinosi cu mult ,decat cei ai tovarasului Ceausescu .Ca sa ce ???!! sa vanda mp4 ,GPS-uri ,camere foto ... Sa ce ???!!! .Amintiti-va cei care aveti ceva ani s-a putut trai si cu televizor la familie intreaga .Iar familia atunci era mai unita .
Gura Ovidiu la 27 Octombrie 2011, ora 11:28
Subscriu la comentariul de mai sus. E numai publicitate, preturile sunt peste tot cam aceleasi.
Iar sloganurile sunt doar sloganuri, nimic mai mult doar vorbe, adica abureli.
Si ce e mai ciudat ca preturile sunt in continua crestere, iar calitatea serviciilor in continua scadere, de aia raporteaza valorile alea de vanzari.

  Inapoi la articolul FOC INCRUCISAT in electroIT: Flanco ataca, Domo raspunde cu un "croseu pamflet"

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile