3R-C

3R-CHonda 3R-C este un concept revolutionar de vehicul cu trei roti, actionat de o baterie electrica este imaginea posibila a viitorului vehicul de transport urban minimal pentru o singura persoana.

Transmisia cu baterie electrica este montata in partea de jos a sasiului, prin urmare pastrandu-se un centru de greutate coborat ce determina imbunatatirea stabilitatii.

Modelul 3R-C are un acoperis transparent care acopera locul soferului in timpul in care este parcat, cand nu este utilizat. In momentul in care 3R-C este in miscare, acoperisul are rol de parbriz panoramic si ofera soferului, pozitionat aproape de centrul de greutate, protectie suplimentara fata de caroserie si usi.

Marginile inalte ale invelisului de protectie al scaunului confera ocupantului un grad mai mare de siguranta, diminuand riscurile la impact lateral si imbunatatind protectia in cazul conditiilor atmosferice nefavorabile.

In fata soferului se afla un portbagaj care poate fi incuiat. Proiectantii modelului 3R-C au creat o capota flexibila care inconjoara partea superioara pentru a reduce expunerea la vreme rea. Studiul 3R-C a fost creat de designeri europeni care isi desfasoara activitatea la sediul de Cercetare si Design al Honda, in Milano.

EV-N

EV-NConceptul EV-N, care a fost prezentat initial in cadrul Salonului Auto de la Tokyo isi va face debutul european la Geneva.

EV-N este un studiu de vehicul electric cu baterie, care evoca spiritul automobilului miniatural pentru oras din 1967, N360.

Designerii Honda au incorporat propriile panouri solare in acoperisul conceptului, pentru a incarca automobilul cand este parcat.

Doua dispozitive electrice de mobilitate Honda U3-X, sunt atasate in interiorul fiecarei usi. Conceptul cu doua-usi este prevazut cu pachetul de baterii Litiu-ion si cu un motor electric de dimensiuni mici pentru utilizarea predominanta in mediul urban.

FCX Clarity

FCX ClarityHonda FCX Clarity este un vehicul electric cu celula de combustibil.

Castigatorul World Green Car este folosit in leasing operational de clienti din Japonia si SUA, care se bucura de autonomia, nivelul de performanta si de functionalitatea acestui vehicul cu un nivel de emisii zero.

Doua astfel de vehicule pe baza de hidrogen au fost aduse in Europa pentru cercetare pe termen lung.

CLARITY-ul dezvolta 136 de cai putere. Modelul accelereaza de la 0 la 100 km/h in putin peste 9 secunde. Viteza maxima este de 180 km/h.

Alaturi de lucrarile de cercetare, cele doua FCX Clarity sunt prezentate la evenimente cum ar fi Summit-ul COP 15 de la Copenhaga, precum si Conferinta asupra climei de la Berlin.