"Am avut mult noroc pentru ca am reusit sa aratam cifre in crestere, ceea ce ne-a ajutat sa crestem produsele de finantare, am avut mereu cresterea profitabila, asta insemnand ca am indeplinit criteriile si existenta programului FNGCIMM ne-a ajutat sa crestem cu 5 ori in valoarea criteriilor pe care am fi putut sa le garantam noi", a declarat Cristian Logofatu pentru WALL-STREET 360.

Alte produse accesate ulterior de compania pe care o conduce au fost cele dedicate unui client anume, cum ar fi factoringul. "Odata cu accesarea acestui produs s-a deschis o linie intreaga de clienti pe care nu-i puteam accesa", arata antreprenorul.

In ceea ce priveste criteriile bancilor in acordarea de credite pentru antreprenori, Cristian Logofatu marturiseste ca o daca o banca are un istoric in care a dovedit loialitate, regulile sunt mai putin stricte. "Bancile vor sa se asigure ca nu arunca banii si ca ii vor putea recupera, criteriile fiind sanatatea afacerii, relatiile cu clientii, contractel", completeaza el.

Emisiunea WALL-STREET 360 este difuzata in fiecare zi la ora 12:30. Saptamana 6-10 octombrie, dedicata finantarii IMM-urilor, a fost realizata in parteneriat cu Volksbank.