Trenurile de rulare ale noii Mazda6 prezinta motorizari si cutii de viteze Skyactiv prezente pe CX-5 si adauga o noua motorizare pe benzina, precum si sistemul i-Eloop pentru stocarea si utilizarea energie rezultate din franare. Astfel, modelul beneficiaza de doua motoare pe benzina, de 2l cu injectie directa disponibil in doua derivate de putere, de 145 si 165 de CP, si de 2,5l benzina care livreaza 192 CP, precum si de un motor diesel de 2.2l in variantele de 150 si 175 CP.
Noua Mazda6 este echipata standard cu sistemul Mazda i-stop care asigura o repornire rapida a motorului pentru autovehiculul oprit in trafic.
Modelul are o masa minima de 1.300 de kg, in functie de echipari.
Noua Mazda6 introduce in premiera pentru constructorul nipon conceptul i-Activesense, constand intr-un cumul de tehnologii de siguranta activa care includ optional: cruise control adaptiv (MRCC) pentru gestiunea automata a distantei fata de vehiculul din fata la viteze de pana la 200 km/h, asistentul inteligent de oras (SCBS) care franeaza automat la viteze sub 30 de km/h daca sesizeaza un posibil impact, sistemul de avertizare si franare automata (SBS) pentru viteze mai mari de 15 km/h, sistemul de controlul automat al fazei lungi (HBCS), asistenta la plecare din rampa (HLA), sistemul de semnalizare a franarii bruste (ESS), farurile adaptive (AFS), sistemul de monitorizare a “unghiului mort” (RVM) si sistemul de avertizare la depasirea neprevazuta a liniilor de delimitare a benzii de mers (LDWS).
In completare, echipamentele de siguranta pasiva includ sase airbaguri, caroseria Skyactiv, bare de protectie optimizate, spoiler frontal si capota cu un design imbunatatit pentru protectia pietonilor si o cabina regandita pentru o mai buna protectie laterala.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: