Vanzarile pentru Europa la modelele Ford vehicule mici si gama comerciala - au inregistrat cresteri comparativ cu anul trecut.
Vanzarile Ford din luna mai au inregistrat castiguri record, mai ales pe pietele din Marea Britanie si Italia. Ne asteptam ca aceste recorduri sa se repete odata cu introducerea S-MAX si Galaxy in Europa, declara Stephen Odell, Vicepresedintele de Marketing, Vanzari si Servicii pentru Ford Europa. Campionii vanzarilor sunt Ford Fiesta cu 32.100 unitati vandute, reprezentand o crestere de 15 procente fata de mai 2005 si Ford Fusion cu 9.800 de unitati vandute, in crestere cu 40 de procente.

Pentru Fiesta si Fusion vanzarile in 2006 s-au ridicat la 213.000 unitati, o crestere de 13 procente fata de 2005. Ambele modele au beneficiat de imbunatatiri la nivel de exterior si interior pentru a atinge performantele maxime de condus.

Ford Transit si Transit Connect au performat in sectorul de autovehicule comerciale , cu o crestere a vanzarilor de 17 procente in mai, insemanad 30.800 unitati vandute, in Europa. Totalul masinilor vandute de la inceputul anului, pe acest segment, este de 136.100 unitati, cu 8 procente mai mult fata de 2005.

Ford lanseaza o noua versiune pentru Transit in Europa. Noul model ofera acum tehnologii selectionate pentru a crea o ambianta apropiata de cea a masinilor de clasa mica, pentru sofer si pasager.

Informatiile de mai sus cuprind cifre ale vanzarilor din 21 de piete europene, incluzand Turcia si Rusia. Vanzarile totale ale Ford intre ianuarie si mai 2006 au fost de 741.300 unitati, o crestere de 3 procente fata de anul precedent.

Cele mai profitabile piete din Europa in primele sase luni ale 2006 din punct de vedere al cotei de piata au fost Turcia(16.4 procente) si Marea Britanie(16.3 procente), in ambele tari Ford fiind lider de piata.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri