2.700 de romani si-au luat masini Renault prin programul 'Rabla'

Renault-Nissan Romania a livrat 2.734 de vehicule celor inscrisi in programul de innoire a parcului auto, iar compania mai are inca aproape 500 de locuri libere pe lista, conform datelor furnizate de catre reprezentantii Renault-Nissan Romania

Pana in 31 august, Renault-Nissan Romania facturase si livrase 2.734 de masini catre cei inscrisi in programul "Rabla", gestionat de Administratia Fondului pentru Mediu (AFM). Compania a acordat pana acum 2.862 note de acceptare in program si a acoperit 86 la suta din cele 3.328 de locuri primite la distribuire, au declarat pentru NewsIn sursele citate.

Dintre cei care doresc sa-si schimbe masina mai veche de 12 ani cu un Renault, 2.381 au optat pentru Clio si Clio Symbol, iar 453 au ales Megane. in august, Renault a livrat peste 1.200 de masini celor inscrisi in programul "Rabla".

Programul a impulsionat vanzarile de autovehicule Renault, iar luna iulie a fost cea mai buna din an pentru companie, cu vanzari ce au totalizat 2.670 de unitati pentru masinile marcii franceze, fara a pune la socoteala vehiculele utilitare.

Renault-Nissan a primit anul acesta o cincime dintre cele 16.500 de locuri ale programului prin care posesorii unor masini mai vechi de 12 ani isi pot lua automobile noi, economisind 3.000 de lei - prima de casare oferita de AFM.

Anul trecut, Renault si Nissan au vandut impreuna 3.473 de automobile in cadrul primei editii a programului, cifra care a reprezentat peste 10% din vanzarile totale ale celor doua marci in Romania, care au comercializat impreuna 26.603 autovehicule anul trecut.

Importatorul a cerut anul acesta 12.000 de locuri in program, iar conform algoritmului AFM, fiecare companie a primit in medie aproape de patru ori mai putin decat a cerut.

Producatorii interni Dacia si Daewoo au solicitat toate locurile din program si au primit fiecare cate 4.576 de locuri. Ambii au anuntat ca au epuizat deja locurile primite. La Dacia, acest lucru s-a intamplat pe 5 iulie, in prima zi de inscrieri, iar la Daewoo, o saptamana mai tarziu.

Renault-Nissan si-a completat locurile mai greu si anul trecut, datorita faptului ca cele mai ieftine modele ale acestor marci costa in medie cu cateva mii de euro mai mult decat masinile produse pe plan intern, iar cererea pentru acestea este mai redusa decat pentru Dacia si Daewoo.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri