Nici nu s-au stins bine ecourile impresionantului targ auto de la Paris, ca producatorii au scos din maneca alte modele noi sau concepte pentru targul de la Istambul.
FIAT a prezentat in urma cu o saptamana un concept, numitAdventure, desenat si realizat de studioul sau de design din Brazilia. Acum a deconspirat modelul pe care il va prezenta in Turcia. Masina este un sedan care se incadreaza in clasa compacta si a fost numita Linea. FIAT produce masina in Turcia, in colaborare cu compania turca Tofas.

Afacerea italo-turca este cotata la bursa din Istambul, iar Linea este primul produs al acestei colaborari. Masina va fi vanduta pe piatele limitrofe Turciei, dar si in tarile Europei Centrale si de Est. Pentru 2007, Tofas isi propune o productie de aproximativ 60 de mii de vehicule.

In showroomuri Linea va ajunge dupa prima jumatate a anului viitor. FIAT intentioneaza sa produca masina si in afara Turciei. Linea a fost desenata la Centru de Design al Fiat, din Italia si este un sedan bine echilibrat la exterior si in interior, generos ca spatiu interior si cu forme exterioare placute. Masina are o lungime de aproximativ 4,5 metri si ofera 500 de litri de portbagaj.

Linea poate fi propulsata de o gama larga de motoare diesel si pe benzina, in functie de optiunea cumparatorului. Tarnsmisia poate fi atat manuala, cat si automata. FIAT a inzestrat Linea si cu sisteme de siguranta pentru sofer si pentru pasageri.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri