Noul model de clasa C Fiat Bravo, ale carui fotografii au aparut in premiera pe 26 octombrie, ar putea fi lansat in Romania la finalul anului viitor, odata cu berlina Linea, au spus reprezentantii Autoitalia.
Fiat a prezentat recent primele fotografii ale lui Bravo - model care va fi prezentat in premiera mondiala pe 29 ianuarie la Roma si va fi comercializat in Italia incepand cu luna februarie. Reprezentantii Autoitalia au spus ca modelul va fi lansat la noi cel mai probabil spre finalul lui 2007, dar au adaugat ca e inca prea devreme pentru stabilirea unei date de lansare, mai ales ca pana la prezentarea oficiala de la Roma mai sunt trei luni, informeaza NewsIn.

Noul Fiat Bravo va avea cinci usi si o lungime de 4,34 metri. Masina va fi disponibila in cinci versiuni de motorizare, trei pe benzina si doua diesel, cu puteri intre 90 si 150 de cai. Bravo este inlocuitorul modelului Stilo, lansat de italieni acum cinci ani. Producatorul a comercializat inaintea lui Stilo, intre 1995 si 2001, un model cu trei usi care se numea tot Bravo. Noul model va concura pe piata cu Ford Focus, Peugeot 307 sau Renault Megane.

Tot la finalul anului viitor, Autoitalia intentioneaza sa lanseze in Romania noua berlina Fiat Linea - model la limita claselor C si D, cu 20 centimetri mai lung decat Bravo.Linea va fi prezentata la salonul auto care va debuta pe 2 noiembrie la Istanbul. Berlina va fi produsa la uzina Tofas din orasul turc Bursa, in 60.000 de exemplare anual. Autoitalia importa pe piata romaneasca automobilele Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Ssangyong si Maserati, estimand pentru acest an vanzari de 9.500 de autovehicule (autoturisme plus vehicule comerciale), in crestere cu peste 35% fata de anul trecut.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri